16. Vrátit čas

56 4 0
                                    



Mám celý seznam věcí, které bych udělala úplně jinak. Možná bych pak byla úplně jiná osoba na jiném místě...ale možná bych byla přesně tam, kde jsem teď a přemýšlela, co by kdyby. My lidi, řekla bych až moc přemýšlíme nad naší budoucností. Snažíme se dostávat ty nelepší známky ve škole, chodíme na strašně drahé a známé vysoké, abychom dostali dobře placenou práci. No a co potom? Co až budu mít dostudováno a seženu si práci, která mě stejnak po čase přestane bavit, ale i tak tam budu muset makat, abych uživil rodinu? Já nechci žít takový život...myslím tím nudný. Život není o známkách, nebo o penězích je o zážitcích a dobrodružství, které rozhodně není nudné!

Občas si představuji, co bych dělala, kdyby se vrátil čas třeba o 3 roky. Co bych sakra dělala? Někdy mi strach nedovolil udělat věci, které jsem opravdu chtěla...ale teď mám dojem, že už bych ho překonala a bylo by vše jinak. Nevím, jestli by to tak bylo lepší, ale aspoň bych to chtěla zkusit.

Život neustále běží, a když jednou zaspíme, zmeškáme všechno. Nedávno jsem byla ještě malá holčička s culíčkem, nafouklými tvářičkami a úsměv mi nikdy neklesl. A teď? Jen marně můžu hledat tu holčičku...možná že zvenčí je nějaká podoba, ale uvnitř už po ní nezbylo nic.

Někdy se prostě ocitneme v nečekané situaci a my nevíme jak jí vyřešit. No a? Nemůžeme být vševědoucí a rozhodně nemůžeme být bez chyb! Kdyby mi někdo řekl před pěti lety, jaká budu teď po všem, co se mi stane...nechala bych to tak. Udělala bych přesně ty stejné chyby a úplně stejně bych se z nich poučila, ale já jsem na sebe pyšná, jaká jsem a tam kde jsem právě teď. Nemůžu vyvracet, že některé věci mě zlomily a já to prostě vzdala...ale to všechno se dá změnit. A to u každého z vás!

I přes všechny překážky, starsti a jizvy, které mi zbyly, jsem tady! A na tom záleží! Stačilo se jen zvednout a otočit se. Odejít od všeho špatného a nechat to plavat. Odejít s prohrou z boje nevadí, důležité je, že vám zůstane vaše hrdost a všechny dobré myšlenky, které máte.

Nepřemýšlejte nad tím, co by bylo, kdybyste něco udělali jinak! Minulost nechte minulostí! Život je teď a tady a je jenom jeden! A všechno špatný, co se vám v něm stane, berte jako lekci. Lekci, která vás posune a nasměruje tou správnou cestou! Věřím, že každý z nás má už napsaný svůj osud a cíle, kterých musí dosáhnout. Ale také věřím v lidi a v jejich cílevědomost a vnitřní sílu, kterou má každý z nás a to bez výjimek a to znamená, že my si ty naše osudy můžeme upravit, nebo dokonce změnit!

Takže ať si kde si, děláš cokoliv a cítíš se jakkoliv, můžeš už teď být pyšný, co všechno si už dokázal! A můžu ti s jistotou říct, že to ještě není konec! Je tolik dobrých věcí v životě, tak přestaň koukat na hodinky a běž trochu tu přítomnost rozjasnit a popostrčit!

________________________________________________________________________________

Tak co, přestanete se užírat minulostí? Na co jste nejvíce pyšní za svůj celý život?

Musím říct, že jsem opravdu ráda za tuhle kapitolu a mám pocit, že líp už bych jí nikdy nenapsala. Mám teď v sobě, tolik pozitivní energie, že bych strašně ráda předala i vám. Sice se mi teď strašně špatně píše, ani nevím proč. A proto vám teď nemůžu říct, co bude v dalším díle...bude záležet na mé náladě a fantazii. Ale určitě mi napište, jakkékoliv otázky do komentáře, je jedno jestli budou mířené na mě nebo na jakkékoliv jiné téma (můžou být i na Vánoce!).

Strašně ráda si s někým z vás popovídám, tak mi napište... Zatím :)))

Život plný problémůWhere stories live. Discover now