Yağmurlu bir sabaha uyanmıştım bugün ve ben oldum olası yağmurlardan nefret etmişimdir. Çünkü yağmurlar iyi değiller. Mesela birisi ağladığında yaş akar ve tüm duygularını boşaltırlar. Gökyüzüde öyledir. Biri onun canını yakar. Ve saatlerce hatta günlerce ağlayabilir.. Ama kimsenin umrunda olmaz. Ve bu da çok acı bir durumdur. Ne sevmeye gücüm var artık ne de aşık olmaya. Ne yeni insanlarla tanışmaya halim kaldı ne de umut taşımaya. Yordu beni hayat. O güçlü kız yok artık. Elibi çekti herşeyden kabuğuna çekildi.. Hayal bile kuramaz oldu artık.. Hayallerini yıkıyorlar ki. Hayal kurmaktan korkar oldu.. Her defasında iyi olduğundan güzel sevdiğinden mi kaybeder insan ? İlla sevilmek değer bilinmek için kötü mü olmak zorundayım ? Hani iyiler her zaman kazanırdı.. Hani iyi olmak,güzel sevmek iyi şeylerdi...? Kötüsü mü olmamız lazım sevdiğimiz adam değerimizi bilsin diyr ? Sol yanımsın diyen adamın sol yanı acımıyor mu hiç ? Bu kadar mı kalpsizsin be adam! Sol yanına dokunduğunda aklına beni getirmeyecek kadar mı kalpsizsin ? Bana sen lazımsın sevgili. Omzumun senin başına ihtiyacı var. Bit tek bugün değil her gün... Seni sevmeye ihtiyacım var. Kıskanmalıyım seni. Ama öldürmeden. Ruhundan öpmeliyim bir ananın yavrusunu öptüğü gibi. Seni en çok bensevmiyim. Sana ihtiyacım var sevgili. Ellerin,gözlerin,gülüşün,yanakların bana lazım. Onlar benim ekmeğim suyum oksijenim... Huzura ihtiyacım var. Tenine ihtiyacım var. Hissetmeye dokunmaya sevip okşamaya. Sevgili kısaca benim yaşamaya ihtiyacım var. Ve bu sensiz olmaz asla... O benim herşeyim. Sevdiğim,seveceğim,sevdiceğim,sevgilim.. Gecenin bir yarısı romantizim yapmak yoktur bende ama konu o olunca akan sular duruyor. Kalbimin ritmi değişiyor. Kafam duruyor. Suratımda salak bi gülümseme oluşuyor.. Aşık olunca hrrkes kelebekler uçuştuğunu söyler içinde. Bende mi ? Benimkinde filler tepişiyor,içimde bir yıkım bi deprem oluyor. Ve belki şapşal sıfatlar takmasını seviyorum. Aşkım demesini sevoyorum. O aşkım diyince bişeyler kopuyor içerde. Birşeyler kopuyor ama sanki yerine yenisi geliyor,onu tamamlıyor,eksiği kapatıyor. O benimeksiğim. Eksikliğim.. Beni tamamlıyor. Beni mutlu ediyor. Bazen kızdırıyor ama uzun süre kızgın kalamıyorum ki ben ona. Bugünde kızgın kalamadım mesrla. Onu heraeyden kıskanıyorum. Çünkü o benim. Benim.. Herşeyim.. Benimsin diyo bazen. Eriyotum lan. Nası seviyorum sahiplenmesini anlatamam. Bana biraz önce iyi ki tanımışımseni dedi mesela. İyi ki ona aittim. İyi ki o benim. İyi ki tanışmışım onunla. Benim onu sevdiğim kadr o da beni seviyor mu bilmiyorum. Ama onu sevmeyide seviyorum. Aşkım o benim,herşeyim. Sen hayatıma girdiginren beri herşey iyi ki sana çıkıyor. Bütün yollar sana çıkıyor zaten. Seni çok seviyorum iyiki'm. Gülüşüne aşık olduğum adam. Onun gözlerine bakarak konuşmak,beni dinlerken verdiği tepkileri izlemeyi seviyorum. Öylece saatlerce susarak onunla bir masada oturabilirim. Çünkü ben onun gözlerine bakarak da anlayabiliyorum. Sanli konuşmuş gibi rahatlıyorum. Bir insan nasıl boyle mutluluk verir ki ? Uzaktan bit gülüyor o bana yetiyor konuşmasam da anlıyorum. Tamam diyorum bugün iyi. Ben mutlu oluyorum daha güzel geçiyor günüm. Sonra akşama doğru konuşuyoruz aynısını o da bana söylüyor. Şaşırıyorum ama çok mutlu oluyorum. İyi ki varsın diyorum. Gerçekten iyi ki var. Niyedamsan düşer gibi girdin hayatıma ? Yakındığımdan değil hoşuma gitti sadece;birden bire hayatımın merkezi olman. Fakat geldin,gidersin diyekorkuyorum bir yandan. Ne diyorum biliyor musun busıralar sık sık iyi ki geldin be adam. Hayal olduğunu hala düşünmüyor değilim. Aslında en büyük korkumda bu ya,en güzel hayallerimi çalman. Ne güzel olurdu sen beni sevsen,ben seni sevsem,büyüdüğüm o karlı sokaklarda ayak izlerimizi bıraksak...
Bu da sana yazdığım ilk şiir
Sen kocaman çöllerde bir kalabalık gibisin,
Kocaman denizlerde enden bir balık gibisin
Bir ıstır,bir üşütür,bir ağlatır, bir güldürür,
Sen hem bir hastalık hem de sağlık gibisin.
Bundan sonra tüm hayatımı soyutlamıştım ve kendimi sadece yazı yazmaya vurmuştum.
"Çok istersin yine onun kokusuna aşık olmayı kahkasına aşık olmayı ama artık sana o kadar uzaktır ki kalbinin derinliklerinde öyle bir kaybolmuştur ki sen bile bulamazsın..💙"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuzluğun Peşinde
ChickLitBu kitapta hayatımı değiştiren biri var, hayatıma girmesi ile her sabah uyandığımda pencereden bakınca sadece duvarı göremeyecegimi farkettim oysaki doğan bir güneş ve masmavi gökyüzü varmış. Hayatıma renk katan insana...