Cap 9

1.9K 60 2
                                    

~Eu-Mersi ca mai ajutat si tu la mate!! Ești bun!! =))
C-Mereu sunt cuminte!😇😁
Eu-Nu...eu zice.am în ambele situații!! =))
C-Cumva tocmai te.ai dat la mine?=))
Eu-No...
Apoi el vine langa mine în pat~

•Ok,bunocul se aproprie de tine,nu o da în bară iar,acum e momentul,săruta.l!!!!!• Acum o să te ascult!! Spun eu hotărâtă în gândul meu.
Okkk se aproprie,se aproprie!!! Eu îmi închid ochii și îmi formez forma buzelor perfectă pentru un sărut. El se aproprie...si.....
Pe bune acum?😒 El se aproprie și îmi aburește una dintre lentilele mele de la ochelarii pe care îi port când fac temele.
C-Aveai aici ceva... Spune el chicotind.
Eu trezindumă din "transă" îmi mișc capul si zic:
Eu-Mda...mersi,sti că sunt mereu cu capul în nori...
C-Da,dar....de ce ți.ai făcut buzele mari? Spune el cu umpic de zâmbet pe fața.
Eu-Nu exagera,nu le.am făcut mari,doar erau pregătite pentru un sărut! Și îmi pun repede mâna la gura!Nuuuu,ce drac am făcut!!!! Îmi zic eu în mintea mea.
C-Ce? Zice el chicotind
Eu-Ce? Ămm..nu nimic,aa daa vrei cereale!?!Zic eu cu gura până la urechi..
C-Nu încerca să schimbi subiectu,și cât despre cereale mânânc,dar mai târziu! Zise el hotarât.
Eu-Nu nimic!! Crede.mă!!
C-Nu! Ai zis ceva..."pregătite pentru un sărut".....vrei să te sărut sau ce?Spune el pe un ton ridicat si rece.
Eu-Nu vreau de la unu care țipă la mine.
C-Păi nici eu na!! Și își încruțișează mâinile și se întoarce cu spatele.
Eu-Cristi....Zic eu foarte calmă.
C-Ce vrei?
Eu-Hai la cereale,și fac cu capul către bucătărie.
C-Ok... Zice el cu un glas de copil.
Noi coborâm în bucătărie și eu iau cerealele și el laptele.Ne punem să mâncăm unul în fața celuilalt.
Cristi începe să râdă,cea ce mă face să râd și eu. Noi acum râdem în hohote ca proștii.
Eu-Gataaa!! 😂
C-Morr!!😂
Eu-Mânâncă si taci!!
C-Aha😂
Eu și Cristi am terminat de mâncat, am spălat vasele apoi Cristi îmi tot face poze în timp ce eu vorbeam cu Liam ,care îmi povestește că e la bunica lui.Eu îi tot fac cu mana la Cristi să se oprească,dar degeaba. Termin de vorbit cu Liam apoi zic către Cristi:
Eu-Bă să mor io ce prost ești,șterge poza aia care mi.ai făcut.o!! Și arunc cu o pernă în el.
C-Băă morr!! Uite cum ai ieșit!! El râzând în hohote și își întinde mâna cu telefonul spre mine ca să văd.

C-Băă morr!! Uite cum ai ieșit!! El râzând în hohote și își întinde mâna cu telefonul spre mine ca să văd

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu-Morr zici ca.s babuin!! Șterge.o!!
C-Prea târziu,am pus.o deja la story😂
Eu-What?!Zic eu încremenită și rămân cu ochii mari.
C-Ehh..n.ai ieșit așa urât!!
Eu-Șterge în minutul ăsta!!
C-Deja au văzut.o oamenii...
Eu- La's că vezi că și eu o să mă revanșez!!
C-Ok,merg si eu acasă că e destul de tarziu îndreptânduse spre ușă și deschizând.o
Eu- Ok Cristiano. Și stau rezemată cu o mană de ușă,el fiind fix în fața mea.
C-Ști...oferta de la sărut e învă valabilă...! Și se aproprie de mine
Eu-Hai lasă jocul de bad-boy! Zic eu râzând și împingândul cu o mână.
C-Mda...mi.am încercat norocul,pa!!😂
Eu-Paa!! 😂 si închid ușa după el.
Merg eu în camera mea și îmi iau telefonul și o sun pe Vane.
           #Conv telefonică#
Vane-Yes!!!
Eu-Ke fake fatha??
Vane-Binii!! Tu??!
Eu-Sho,auzi vi la mine să dormi?
Vane-Ămm..ok!!
Eu-Hai,te astept!! Pa!!!
Vane-Paa!!
  #Conv telefonică încheiată#
*Pov Vane*
Tocmai stau eu liniștită pe telefon și dintr.o dată telefonul meu sună. Acum o să mă pregătesc pentru a merge la ea să dorm. Nu cred că mama ar avea ceva împotrivă cu asta. Deci îmi iau pijamalele și periuța de dinți bănuiesc că are ea pastă de dinți. Îmi mai pun eu mici lucrușoare,nu multe că doar nu stau o săptămână la ea,și uite că mini bagajul meu e gata. Toate le.am pus într.o plasă,o iau și merg spre ușa de ieșire din casă.
Eu-Mamăăă!! Plec să dorm la Ysa!!!!!!
M-Stai!! Nu poți!!
What? A zis cumva că nu pot? Am mai dormit la ea de mii de ori și de fiecare dată mă lăsa liniștită.
Eu-Ce e??
Mama vine la mine si spune:
M-Ai uitat??
Stau eu pe gânduri și acum îmi aduc aminte de ceea ce a zis mama.
Eu-Aa daa...off!! Și îmi pun mâna pe frunte.
M-Da...ce să fac dacă i.ai promis mătușii tale... Zise mama amuzată.
Mda...mama și tata nici ei nu vor fi acasă pentru că o să meargă cu mătușa mea Lisa și soțul ei Cameron la o cabană din munți. Eu nu merg cu ei..ar fi ciudat să stau eu cu ei.. Cu toate că cu Lisa și Cameron mă înțeleg super bine,nu sunt așa învârstă,sunt chiar foarte tineri și au un băiețel pe nume Matt(Se citește Mett,nu că nu ați ști...dar na.. =)pe care i.am promis Lisei că o să am grijă eu de el seara asta. Off!! Sper ca Ysa să înțeleagă,da sigur o să înțeleagă.Merg înapoi și îmi pun toate lucrurile la loc.
     *Pov Ysa*
Oare când o să vină Vane asta!!? O aștept de nuștu cât timp..Oo
..uite chiar ea mă sună.
          #Conv telefonică#
Eu-Vi o dată??!
Vane-Mda...despre asta vroiam să vorbim...
Eu-Ce? Nu mai vi? Zic eu amuzată.
Vane-Exact!
Eu-Hă??! De ce??
Vane-Tre să am grijă de nepotul meu.😐
Eu-Ok....o să.l sun pe Liam atunci...o stai!!! El e plecat din oraș...e la bunica lui..off!! Veața asta!!!
Vane-Știu eu pe cineva...😎
Eu-A da? Pe cine?
Vane-Cristi!!
Eu-Mda...lasă.mă că oricum m.am făcut azi de râs în fața lui..
Vane-Cum? De ce?
Eu-Îți zic alta data.. Pâna la urmă o să.l sun pe Cristi! Ce pnm!! Pa! Zic eu hotărâtă.
Vane-Așa te vreau,pa!! Ai grijă să vă protejați,ok?
Eu-Fraieră!!Normal că am!!😂
Vane- ok!!
Eu- Mda...glumeam!!!!!
Vane-Eu nu!
Eu-Da,da paa!!!!
Vane-Paa!!
Ok ea nu mai vine...of!! O să o sun mai întâi me mama să vad daca ma lasă.
            #Conv telefonică#
M-Da scumpo!
Eu-Auzi,Vane nu poate venii să doară la mine,poate atunci Cristi??
M-Stai,stai,nici nu știu cine e Cristi!!!
Eu-Hai mami cum nu ști? E acel tip de la bloc, al lui doamna Stelaa!!!! Și al lui domnul Luci!! Ce vă împăcați tu cu tata super bine cu ei!! Aoloo!!!
M-Aaa...acel Cristi.... Păi ok...dar să ai mare grijă da??! Oricum voi vă înțelegeți bine,și băiatul e cuminte,deci sper să nu faceți ceva!
Eu-Na.i tu grijă mami!! Stai liniștită!!
M-Ok,pui te las că m.a strigat șeful,paa!!
Eu-Paa!!!
  #Conv telefonică încheiată#
Ok,mama e de acord,acum să vedem dacă e și Cristi de acord..
  *Pov Cristi*
Stau eu liniștit la calculator și mă joc GTA 5 online cu Vlad,când dintr.o dată văd că mă sună nimeni alta decât YSA!!
          #Conv telefonică#
Eu-Spune !
Y-Vi la mine să dormi?
Eu-Stai umpic!!
Pun mâna pe difuzor ca să nu se audă și îmi întorc capul la Vlad.
Eu-Băă!!! Ysa ma chemat să dorm la ea!! Zic eu în șoaptă.
V-Și ce.mi pasă mie?!
Eu-Să merg? Zic eu etuziasmat.
V-Nu!
Eu-De ce?!
V-Ma.i întrebat,eu ți.am răspuns!
Eu-Alo,da vin!!
Y-Ok,te aștept! Paa!!
Eu-Paa!!
Eu îl văd pe Vlad cum își dă ochii peste cap,ciudatt!!!
   #Conv telefonică încheiată#
Eu-Mă duc să mă pregătescccc!!!Și fug repede de pe scaun cu zâmbetul până la gură.
V-Mai exact? Zice Duțu încruntat.
Mă opresc ,fac o fața deaia calmă și îi zic :
Eu-Păi ști...să mă duc să cumpăr un perzervativ...niște cătușe..ști tu..
V-Ce mă?? Să nu cumva să te atingi așa de ea că te omor!! Zise Vlad speriat și încruntat.
C-Bă ești prost? N.aș face așa ceva niciodată.....bine nu acum..
V-Hai să mori tu?! Și pleacă din cameră.
Hmm...e ciudat!!Înfine,merg să mă "pregătesc",și prin ce constă această pregătire? Păi să merg să.mi fac duș,să mă spăl pe dinți și deastea..
Acum sunt gata și pornesc spre ea.
      *Pov Ysa*
Stau și îl aștept pe nebunu ăla și tocmai aud un ciocănit.
Eu-Intră!!
Pe ușă apare Cristi cu o groază de jocuri video și niște filme.
Eu-Hey!!
C-Hello!!Am adus niște jocuri și niște filme!! Zice el chicotind!
Eu-Văd!! Zic eu râzând.
C-Hai,mergem sus?
H-Hai!
Urcăm și Cristi pune tot ce a avut în brațe le.a pus pe un dulap jos.
C-Ști ce ne.au scris oamenii la storyy.ul ăla cu tine? Zise el chicotind și se pune pe pat.
Eu-Ceee???
C-Am mii de mesaje care ne întreabă dacă suntem împreună.Iar chicotin el!! Ahh,mă jur că dacă iar mai zâmbește așa frumos îl mânânc!!
Eu-Ehh!! Să zică ce vor! Zic eu râzând.
C-Când m.ai chemat la tine i.am spus la Vlad că vin la tine să dorm și zici că era gelos!
Eu-De ce ar fi?
C-El știe!
Eu-Oricum nu.mi pasă.Și îmi dau ochii peste cap.
C-Ok!!Hai să ne jucăm!!
Eu-Hai! Dar hai mai bine în sufragerie.
C-ok!
___________________________________
Eu-Fakk!!! (Eu am vrut să scriu așa! =)) Am căzut chiar la un cm de lângă rampă!!
C-Păi te.ai transformat în motocicletă și chiar atunci erai lângă rampă.
Eu-Ahh!! Însfârșit!!
C-Baa!! De ce maaa??
Eu-Ce ai făcut?
C-Am căzut de pe sosea!!!
EuNu,nu,nu,nu,nuuuuuuuuuuuu!! Nuuuun!! Să mori!!!! Baaa!!! Băgami.aș!! O nu,nu,nu din nou!! Nuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!
C-Mamă!!! Ho!!! Disperat.o!!!!Așa face și Duțu când pierde!! Zice el râzând.
Eu mă ridic de pe canapea și mă întorc de colo colo pe lângă canapea condola de joc în mâini
Eu-Taci! Așa ...pe acolo...nu,nu!! Fiuu!! Ahh gata!! Yesss!! Gataaa!Te.am bătut fraiere!! Zic eu încântată și învârtindu.mă prin fata lui.
C-Da,da mai vedem! La celalat sigur nu ma bați!!
Ne mai jucăm niște jocuri și la două am câștigat eu și la două el.
Eu-Gata m.am săturat de jocuri! Hai sã ne uităm la ceva film!!
C-Haida!!
Eu-Ne uităm la Jimye Marck is dead?
C-Bine,e de groază?
Eu-Lol!!
C-Da că nu puteai să alegi unul dintre ălea care le.am adus eu.
Eu-Șhhh!! Și îi pun degetul aratător la buze.
C-Ce faci? Zice Cristi confuz și uitânduse la degetul meu ce era pe buzele lui.
Eu-Nuștu!!😂 Și începem amândoi să râdem.
Am pus filmul,încă tot în sufragerie suntem,eu pe canapea și el s.a dau jos si stă lângă ea.
Eu-Mamă ce fain e Adam!!
C-Nici fata aia nu e rea!Si arătând cu degetul către ea.
Tot be uităm noi la film și adormim.
   *Pov Vlad*
De ce a mers Cristi să doarmă la ea?Era singură oare? Eh...oricum nu.mi pasă..!
Da oare unde a pus consolele alea de la joc??!Oo..cred ca le.a luat cu el. Să mă duc după ele? Bine șansele ca ușa să fie deschisă sunt foarte slabe plus că e și 1:35. Dar acum chiar am chef să mă joc jocul ăla,deci daca ușa e închisă o să ciocăn,s.au .....îl sun pe Cristi,da bună idee!! Hai mă răspunde o data!! Of că nu raspunde,probabil se distrează cu Ysa.. Da acum merg!
Îmi i.au un hanorac pe mine și merg la vecina mea minunată Ysa,of..chiar nu.mi place fata asta deșii câteodată simt nevoia de a o proteja și nu,nu știu de ce!!
Ok ies din bloc încet pentru că tata doarme și merg spre ei.
Deschid ca să ajung în curte și uite că sunt în fată ușii,chiar are o curte frumoasă. Încerc să bat la ușă,dar nimic...nimeni nu răspunde,așa că o să văd dacă ușa e deschisă.Dap,ușa era deschisă,să mor io ce proști sunt ăștia,ar putea să intre un hoț la ei liniștit. Intru și mă uit pe pereți,wow e chiar frumos aici! Dar ceva îmi srică privelniștea,erau cei doi dormind duși. Ysa era pe canapea și Cristi era pe jos. Merg spre canapeaua în care se afla Ysa și îmi plimb degetul pe fața ei. O nu!! Cred că se trezește!!
Y-Vlad? Ce drac faci tu aici?? Zise ea în șoaptă pentru a nu.l trezii pe Cristi.
V-Am venit după console!.
Ysa se uită la ceasul ei de pe mână și zice:
Y-Vlad,e unu fără un sfert!
Eu-Și? Eu le vreau! Bine doar una!
Y-Bine ie.o și dute!
Eu-O luam și dacă nu ziceai tu,și dau din cap.
Ysa mă însoțește pana la ușă și eu zic:
V-Ai o casă destul de frumușică!
Eu-Da mersi,spune ea răzemată cu o mană de ușă.
V-Ok,pa "iubirea mea"!!
Eu-Ți.am mai zis să nu.mi mai spui așa!
V-Noapte rea...ăăă..bună!!
Eu-Pa! Și îmi închide ușa în nas și aud cum răsucește cheea în broasca de la ușă. Nu știu...zici că nu.mi prea place ideea că Ysa și Cristi stau încuiați într.o casă..
Am ajuns în bloc,mă joc puțin la calculator și apoi merg să dorm și eu!

Hey!!Capitolul ăsta e ceva mai lung! Sper vă placă.
Bye!! 

Eu și el //F.f Vlad și Cristi MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum