10🐝

932 95 71
                                    

I'm always with you...

🐷

Mat ruju dudaklarıma sürüp derin bir nefes aldım. Sanırım hazırdım. Harry'le dışarı çıkacaktık. Yani, 'benimle gelir misin' diye sorduğu yere gidecektik. Kuzenleriyle falan buluşacağını düşünüyordum. Çünkü biz kahvaltı yaparken de aramışlardı. Ve Harry en sonunda tersleyip telefonu yüzüne kapatmıştı. Galiba tanıştığımızdan beri Harry'nin ilk defa sesini yükselttiğini duymuştum. Zaten telefonu kapattığında da benden özür dilemişti. Tanrım! Hayatımda cidden Harry kadar düşünceli ve kibar bir erkekle karşılaşmamıştım. Bu yüzden onunla yan yana geldiğimizde bile garip duygular içerisine giriyordum aslında. Belki de böyle hissetmemeliydim. Ama hislerimi durduramayacağımı biliyordum. En azından şimdiye kadar ki geçen hayatımda böyle öğrenmiştim. Bu yüzden her şeyi düşünmeyi bırakıp neler olacağını görecektim.

Telefonumun çaldığını duyunca aynanın önünden çekilip yatağın üzerindeki telefonumu aldım. Harry'nin aradığını görünce hızla cevapladım.

"Efendim?" Harry'den cevabımla birlikte tıslamaya benzer bir ses çıktığını duyunca garipçe konuştum. "Harry? İyi misin?"

"Evet... Şey, yatak örtüme takıldım da."

Kaşlarım havalanırken ağzımdan bir kahkaha çıktı. Harry ben gülerken kızgın çıkarmaya çalıştığı sesiyle konuştu. "Angel! Gülme lütfen!" Kahkahamı durduğumda ikimizde sustuk. Hala daha telefonda olup olmadığını anlamak için konuştum. "Harry orada mısın?"

Yavaşça iç çektiğini duyduğumda gülümsedim. "Buradayım, sadece kahkahanı dinliyordum."

Kirpiklerimi kırpıştırdım ve kalbimin hızlanmasını durdurmak için uğraştım. Kahkahamı dinlediğini söylemişti. Ne diyebilirdim ki? Ah, neden hep böyle kalıyordum ve ne diyeceğimi düşünüyordum ki sanki?

"Hazır mısın?" Tekrar konuştuğunda cevap verdim. "Evet hazırım."

"Peki, seni almaya geliyorum o zaman." Kafamı göremediğini bildiğim halde salladım ve konuştum. "Tamam görüşürüz."

Harry'de karşılık verdiğinde telefonu kapattım. Cevap vermediğim için kendini kötü hissetmiş olmalıydı. Ama gerçekten ne diyeceğimi bilemediğim için cevap verememiştim. Eğer öylece kalmasaydım güzel bir karşılık verebilirdim. Çünkü, söylediği şey o anlıkta olsa kendimi özel hissettirmişti. Belki de bende ona düşündüğüm ama dile getiremediğim şeyi söylemeliydim. Kahkaha atarken başını arkaya atmasını ve elleriyle dizlerine vurmasını mesela. O an ki görüntüsü önümde canlandığında dudaklarımda ufak bir gülümseme belirdi. Kesinlikle bunu dile getirmeliydim, böyle güzel bir şeyin içimde kalmasını istemezdim...

🐷

Elbisemi çekiştirip omzumdaki çantamı düzelttim. İşte bu yüzden elbise giymeyi sevmiyordum. Sürekli yukarı çıkıyordu ve sinirlerimin bozulması için yeterliydi.

"Rahat değil misin?" Harry bana dönüp sorduğunda gülümsemeye çalışarak konuştum. "Elbise giymeyi pek sevmiyorum."

Harry kıkırdadı ve gözlerini elbisemde gezdirip tekrar gözlerimizi buluşturduğunda konuştu. "Çok güzel görünüyorsun."

Yüzümde istemsizce bir gülümseme belirdiğinde cevapladım. "Sende öyle."

Kaşları havalandığında omuzlarımı silktim ve gülerek konuştum. "Gerçekten güzel görünüyorsun."

Harry kahkaha attı ve ben yanaklarında beliren küçük gamzelerine dokunmamak için kendimi tutmak zorunda kaldım.

"Girelim mi?" Harry elini önden geçmem için uzatıp konuştuğunda onu onayladım ve yavaşça içeriye girdik. Geldiğimiz yer ufak ve ışıklı bir mekandı. Aslında bar gibiydi ama daha küçük ve renkli görünüyordu. İçeriye girdiğimizde Harry elini yavaşça belime kaydırdı. Elini belimde hissettiğimde kafamı ona çevirmeme engel olamadım. Ona baktığımı görünce hafifçe kulağıma eğilip konuştu. "İçerisi kalabalık, birbirimizden ayrılmayız."

'Birbirimizden ayrılmayız' derken belimdeki elini oynatmıştı. Yani bu yüzden belini tuttum mu demek istemişti?

"Ah, oradalar!" Harry'nin sesiyle hızla baktığı yere döndüm. Üç tane kızın karşıdaki masalardan birinde oturduklarını gördüğümde gülümsedim. Sanırım kuzenleriydi ama iki tane kuzeninin geldiğini söylediğine göre bir tanesi kuzenlerinin yanında gelen arkadaşı olmalıydı.

Harry'le birlikte hızla masalarına yaklaştık. Geldiğimizi gördüklerinde hızla ayağa kalktılar. Sağ tarafta oturan elini bana uzattığında bende uzattım. "Merhaba, ben Jennifer."

Gülümsedim ve hemen kendimi tanıttım. "Merhaba, bende Angel."

Harry belimi bırakıp oturduğunda diğerleriyle de hızla tanıştık. Esmer olan ve ortada oturan arkadaşları Elena'ydı. Harry'nin yanındaki tabureye oturduğumda çantamı da masaya koydum.

"Nasılsın Angel?" Jennifer'ın konuşmasıyla gülümseyerek cevapladım. "İyiyim, sen nasılsın?"

O da gülümseyerek cevap verdiğinde derin bir nefes aldım ve arkama yaslandım. Gözlerim karşımda oturan Jasmine ve Elena'yı bulduğunda kaşlarım şaşkınlıkla havalandı. Birbirlerine eğilmişlerdi ve fısıltıyla konuşuyorlardı. Neden böyle bir şey yapma gereği duyuyorlardı ki? İnsanlarda hoşlanmadığım bir şeydi bu. Hep beraber otururken iki kişinin fısıldaşmasını hoş bulmuyordum.

Hareketli şarkı değiştiğinde dudaklarımı yaladım. Şimdi daha hafif bir şarkı çalmaya başlamıştı.

"Harry? Dans edelim mi?" Jasmine Harry'ye bakıp konuştuğunda gülümsedim. Harry cevap vereceği sırada Jasmine hızla konuştu. "Ah ya da Elena'yla dans edin!"

Yutkundum ve Jasmine'in yüzünde gözlerimi gezdirdim. Ona baktığımı görünce sırıttı ve yerinde kıpırdandı.

"Aslında ben..." Harry konuştuğu sırada Elena yerinden kalktı ve hızla Harry'nin yanına gidip konuştu. "Tamam hadi edelim!"

Rahatlığı boğazımı temizlememi sağlarken Harry hızla bana döndü. Gülümsemeye çalıştım ama başarısız olduğumu biliyordum. Bu duruma sinirlerim bozulmuştu. Çünkü, Harry'le buraya gelen bendim. Belki Harry benimle dans edecekti? Neden birden bire Harry kabul edip onaylamış gibi Elena 'evet hadi edelim' falan diyordu?

Kafamı olumsuzca salladım ve düşüncelerimden kurtulmaya çalıştım. Ama Harry'nin hala daha bana baktığını görünce öylece durdum. Gözleri bir kez daha Elena ve benim aramda gidip geldi. Tanrım! Kiminle dans edeceğini falan mı seçmeye çalışıyordu? Kollarımı göğsümde birleştirdim ve gözlerimi Harry'den çektim. Sanırım onlar dans ederken izlemesem daha iyi olacaktı.

Harry'nin yanımda derin bir nefes aldığını duydum. Sonra yavaşça konuştu.

"Angel? Ben seninle dans etmek istiyorum."















🐷

Hello ben geldim! Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ay aslında daha önce yazmıştım bölümü ama içime sinmediği için sildim ve tekrar yazdım. Ve şimdii yayımladım🍂 umarım sevmişsinizdir.

Medya da çok sevimli bir şarkı var dinleyin💞

Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum!

Öptüm🍪🌈

Only Angel // h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin