6.Bölüm

78 35 3
                                    

Ondan sonra Alperen adamın çıkışını yaptı. Hemen Alperen ekibi ayarladı. Bir arabaya Alperen,Selin,Volkan,Ali atladılar. Hemen takibe başladılar. Adam Merkez'den çıkar çıkmaz hemen bir taksiye atladı. Yola çıktı. Alperenler adamın peşindeydi. Adam evine doğru yola çıktı. Hemen evine gitti. O ara İkindi ezanı okunuyordu. Ezan bitince adam namazına başladı. Bir yarım saate filan namazı bitti.

Dua okumaya başladı. Duasını okudu. Tüm İslâm alemine tüm Müslümanlara dua etti. Ondan sonra kalktı.Hemen telefona sarındı.O telefonla konuşurken Alperen ve ekip evin camının önünde bekliyordu. O anda Alperen;"İşte tam beklediğimiz işaret. Adam namazını filan bitirdi. Telefona sarındı. Ne diyorsunuz?İçeri girelim mi?

O anda Selin şu şekilde lafa girdi."Komiserim bence bekleyelim.Adam çok telaşlı konuşuyor. Zaten hareketlerinden anlarız".Ondan sonra Alperen ardından herkes tamam dedi. Adamı incelediler. Adam çok telaşlı konuşuyordu.

Telefondakine diyordu ki:"Polisler beni Merkeze kadar çektiler. Sorguya aldılar. Ellerinden zor kurtuldum. Yalanlarla kurtuldum".Diyordu. Ama o anda bu sözcükleri dışardaki Polislerin duyma şansı yoktu. Telefonda o listede olan diğer bir terörist Beşir Esad ile konuşuyordu. Kod adı Ölüm Makinasıydı. O da IŞİD'den sabıkalıydı.

Kabus (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin