Hayat o kadar acımasız ki,bazen doğru olanı yapmak için,en çok istediklerimizden vazgeçmemiz gerekir. Hayallerimizden bile.. :)
Herkes istiyor'ki çölün ortasında bıraktıkları insanlar,onlara gül bahçesi sunsun.Ama nasıl olurda bir çölün ortasında bitki yetişebilir ki?Onu da geçtim nasıl olur bir insan bir diğer insanı çölün ortasında yapayalnız,Aş'sız ve su'suz bırakabilir.Ve hayat her zaman olduğu gibidir.Olması gerektiği gibi değil.İnsanlığın senaryosu hazırdır.Bir çiftin birleşmesi sonucu olan insan.Hep üzülecektir hayatında.Çünkü üzülmese mutluluğun değerini anlayamayacaktır.Büyüyecek ve okula yazılacak.Üstüne bir dünya hayal kurulacak ama hiçbiri gerçek olmayacaktır.Sonra çalışacaktır insan.Üst'leri parayla oynarken,kendisi mutfak masraflarını bile zor karşılayacaktır.Tam eli ekmek tuttuğu zaman ise aşık olacaktır.Hiçbirşey istediği gibi olmayacak büyük hayallerle başını koyduğu yolda büyük hayal kırıklıkları yaşayacaktır.Birde şanslı olanlar var.Onlar ise tam hayallerine ulaştıklarını düşündüklerinde.Karşılarına koskocaman bir duvar çıkacak ve o insanlar o duvarı aşamayacaktır.Bazılarının çocuğu olacak ve bu döngüyü hiçbir kudret bozamayacağı gibi hafifletemeyecektirde.İnsanlar bir damla mutluluk karşılığında 10 ton üzüldükçe,kimse cennetlik olamayacak ve hayatına şükredemeyecektir.Sonunu bildiği halde yaşayacaktır bilmeden dünya malının dünyada kalacağını.Demem o ki.Siz siz olun vaktiniz varken dargın olduklarınızla barışın.Sevin çok sevin ama platonik değil.Birbirinizi mutlu edin.Kırmayın birbirinizi yarınımızın garantisi yokken.Ve biraz göz yumun hatalara.Hatasız kul olmaz ya hani.Mesela en büyük hatayı benim annem ve babam yapmış.Siz böylece kötü bir dünyaya niye çocuk getirirsiniz.Hadi çocuk getirdiniz.Abi bu nasıl bir şanstır 150 milyon sperm hücresinden ben.Niye ben,Hadi ben oldum niye kaan ? Burası neresi biz nerdeyiz.Hava hep soğuk insanlar hep kötü.He bide o var.O işte.. Çok büyük tesadüflerle geldiğimiz dünyada,bir o kadar büyük tesadüflerle karşılaşmakta var.Ama olsun be seninle tecavüz kaçınılmazsa zevk almayı bileceksin misali.Ben sensizliği bile seninle sevdim.Hayatı boşver şimdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşam uzun peki ya mutluluklar?
RomanceBu kesinlikle bir kitap değildir.Bu derdini kimselere anlatamayan,içine kapanık,güneşle birlikte kaybolan bir çocuğun kendiyle verdiği sınavdır.Bu sessiz çığlılıkların birer harf şekline bürünmesidir.Başımdan geçen olayları ve mutlu olmanın sırrını...