Η Ζόι είχε επιτέλους όλα όσα επιθυμούσε στη ζωή της.
Ένα σύζυγο που τον αγαπούσε και την λάτρευε, ένα όμορφο και ζεστό σπιτικό, τη δουλειά των ονείρων της και την ευτυχία της ερχόταν τώρα να ολοκληρώσει το θαύμα της μητρότητας, αφού στα σπλάχνα της μεγάλωνε ήδη ο καρπός του έρωτα τους.
Η ζωή όμως έχει περίεργους τρόπους να σε οδηγεί εκεί που θέλει, εκεί που ανήκεις πραγματικά...
Όταν όλα καταρρεύσουν γύρω της σαν πύργος από τραπουλόχαρτα, η ζωή θα την οδηγήσει από το Σαν Φρανσίσκο στην Κρήτη, έναν τόπο που εκείνη μπορεί να γνώριζε μόνο μέσα από τις ιστορίες της γιαγιάς της, μα που εκείνη τη στιγμή ήταν το μοναδικό μέρος που μπορούσε να γιατρέψει τις πληγές της.
Το σπίτι της γιαγιάς της θα τη φιλοξενήσει και θα της αποκαλύψει μυστικά του παρελθόντος που είχαν μείνει για καιρό καλά φυλαγμένα...
Μια βεντέτα που μετρούσε ολόκληρες δεκαετίες πίσω, θα έρθει ξανά στην επιφάνεια και η ζωή της θα ανατραπεί για άλλη μια φορά.
Κι ενώ παρελθόν και παρόν μπερδεύονται σε ένα κουβάρι από μυστικά και ψέματα, ο δρόμος της θα διασταυρωθεί με εκείνον του Γιώργη, ενός μυστηριώδη άνδρα που αναζητά την αλήθεια εδώ και χρόνια.
οι πρωταγωνιστές:
στο ρόλο της Ζόι Ανταμς η Alexa Davalos
στο ρόλο του Γιώργη Πετράκη ο Αλέξης Γεωργούλης
στο ρόλο της γιαγιάς Ζωής η Vanessa Redgrave
YOU ARE READING
ΠΡΟΣΕΧΩΣ
Randomεδώ θα βρείτε μερικά από τα εξώφυλλα ιστοριών που έχω σκοπό να γράψω στο μέλλον και μια μικρή περίληψη για την κάθε μία.