26.rész . Új család tag

889 31 0
                                    

Más nap arra ébredtem, Kook telefonon beszél. Míg ő beszélt addig én be vetettem az ágyat.
- Oh jó reggelt kicsim hogy aludtál?kérdezte miután le tette a telefont.
- Nagyon jól és te?kérdeztem egy óriási mosollyal az arcomon.
-Remekül úgy ,hogy veled tölthettem ezt a egy napot is. mondta az utolsó szavakat lehangolva.
-Hey van valami baj? kérdeztem.
-Az van hogy egész délig tudunk itt maradni mert Amerikába megyünk a srácokkal valami Billboard díj kiosztó gálára. válaszolta meg.
- És meddig mardtok?
- Három nap. válaszolta.
Le mentünk reggelizni utána pedig medencéhez mentünk ahol be lököt a vízbe. Délután pedig össze pakoltunk le adtuk a kulcsokat és be ültünk a kocsiba. Az úton nem szóltunk egymáshoz .Amint a dormba értünk a srácok már be pakolták Kook cuccait és indulásra készen voltak.
-Szeretlek vigyázz magadra. öleltem meg.
-Te is drukkolj, hogy díjjal jöjjünk haza.
El köszöntem a fiúktól majd fel mentem a szobába és le pihentem.
*Jungkook szemszöge *
A repülőn vagyunk már várom a díj kiosztó gálát. Több mint négy hónapja debütáltunk és idáig el jutottunk Dél-korea büszke lehet ránk.
- És Jungkook mennyit iszol az after partin? kérdezte piszkálódva Hosi.
-Nem fogok inni? válaszoltam.
-Persze hogy is van általában a buliban te vagy az első aki be rúg. piszkálódott tovább
- Nem tehetek arról, hogy nem bírom az alkoholt .válaszoltam vissza.
- A francokat Rebekka előtt a bulikba te voltál a bulikirály a csajok kedvence .mondta Rap -mon
-Az régen volt már Rebekka által már nem bulizok .
- Meg úgy szinte teljesen meg változtál. Bakker tőle függsz most az egyszer a partin engedd el magad. mondta Jimin.
-Ja beszélsz te akit a barátnője folyamatosan hiv.
-Jól van most már fejezzétek be.szólt ránk Jin.
Mire Ámerikába értünk késő este volt.El mentünk a hotelba megkaptuk a szobát amit el is foglaltunk. Én V és Jiminnel vagyok egy szobába Jin és a többiek egy szobába vannak. Be mentem a szobába elővettem a laptopom és fel hívtam Skypeon Rebakkát. De rá kellet jönnöm hogy már késő van.Igy be mentem a fürdőbe lezuhanyoztam közben segítettem magamon a vágyaimmal kapcsolatban.
- Jungkook mi a fenét csinálsz bent? kérdezte Jimin .
-Semmit megyek. válaszoltam vissza.
Fel kaptam a boxerem és ki menetem Jimin pedig be rohant. Le ültem az ágyra és akkor olvastam a gépen, hogy Rebekka irt .
Töpilla:
Szia még érkeztél minden rendben van.
Én:Szia igen itt vagyunk drukkolj holnap kérlek .
Törpilla:
Örülök. Ne aggódj drukkolok nektek .Ja és Kun Woo üzeni hogy találkozni akar majd veled.
Én :Üzend neki ,hogy fel fogom hívni. De ha nem baj én megyek mert nagyon fáradt vagyok holnap fel foglak hívni .
Törpilla:
Oké szia aludj jól.😚
Ki mentem a nappaliba és a srácok éppen ökörködtek vagy nem is tudom mit csináltak.
-Itt van a jó fiú. szolt be Jimin. Rohadtul kezd idegesíteni a beszólásaival .
-Be szóltál Park Jimin?kérdeztem vissza.
-Dé most ez az igazság enged már el magad amit meg a zuhanyzóba csináltál az vagy te az a fiú aki imádta a lányok társaságát.
-Hyung fejezd be már amit meg a fürdőbe műveltem az az én dolgom nem a tiéd.
- Srácok elég volt Jimin te pedig ne avatkoz Jungkook dolgaiba. avatkozott közbe RapMon hyung .
-Kösz hyung én megyek majd reggel találkozunk.
-Menj csak aludj jól. mondta Jin .
-Csak ne hogy el élvez.folytatta tovább a piszkálódást Jimin.
Még ma kinyírom esküszöm ami meg a fürdőben történt az az én titkom de mind csak azért,hogy a barátnőm fel tudja dolgozni a történeteket. Lassan a szobába mentem és le feküdtem .Rohadt jó , hogy Jimin a szobatársam.
*Rebekka szemszöge *
Miután Jungkookkal beszéltem le zuhanyoztam és lefeküdtem. Hiányozik a kis társaság. Már álomba merültem mikor még szólalt a telefonom apa neve vilagított rajta. Fel vettem.
Én:Szia apa mit szeretnél?
Apa:Erre a három napra nem költöznél haza ?Az öcséd is hiányol meg mi is.
Én: Ha szeretnéd akkor haza megyek .Holnap délután.
Apa:Jól van akkor holnap délután. Szia Hercegnőm.
Én :Szia apa.
Le tettem a telefont és el aludtam. Be vallom féltem most egyedül de a félelmeinket le kell győzni nem igaz.
Más nap reggel el határoztam, hogy ki takarítom a srácok lakását. Leg először Kookshie szobájával kezdtem utána Taehyung akinek a szobája volt a legrendetenebb. Mire mindennel végeztem egy óra volt. Apa értem küldött egy kocsit amivel haza mentem. Otthon anya főzött apa pedig az öcsémmel játszott. És hogy féltékeny vagyok-e Luhanre ?Nem hiszen szeretem még akkor ha többet foglakoznak most vele mint velem ami nem baj hiszen én alig vagyok itthon.
- Rebekka kislányom hogy vagy? jött hozzám anya .
-Köszi jól vagyok és ti?
-Mi is meg vagyunk milyen az élet hét fiúval?
-El lehet viselni őket .nevetem.
Egy kis beszélgetés után ebédeltünk utána én fel mentem a szobámba be kapcsoltam a laptopom hogy nyomon kövessem a díjkiosztót.
*Jungkook szemszöge *
Reggel egy igen érdekes alomból keltem fel amiben Rebekka kényeztet engem amit valószínűleg élveztem hogy ha rá nézek a boxeremre.
Jimin már fent volt épp Jennievel beszélt villám gyorsan mentem a fürdőbe. Mikor végeztem fel kaptam egy farmert és egy írásos pólót majd a nappaliba mentem ahol a srácok már ettek.
-Jó reggelt szépfiú akarom mondani Kook.
- Még egy ilyen be szólás és véged. fogalatam helyet az asztalánál.
Reggeli után még meg néztük a várost majd délután el indulatunk a helyszínre de immár a furgonnal mindenki öltönyt viselt utoljára a második randin vettem fel de ez inkább szmoking .Na mindegy.
Az úton még írtam egy üzenetet a barátnőmnek hogy :"Drukkolj szerelmem. "Erre ő még pont fel hívott.
Sziaa .köszönt a telefonba szexin mi a fene ütött belé.
Öh szia minden oké mi volt ez a köszönés.
Oh semmi csak hiányzol .Meg tettszet ez a köszönési hang.
Aha te is hiányzol drukkolj amúgy meg izgató vagy ha ilyen hangon beszélsz.
Drukkolok .Jut eszembe Jimin még mindig szivat , hogy fiú vagy?
Az nem kifejezés esküszöm le csapom a kis törpét ha még egyszer be szól.
-Hallom Jungkook és ne hívj törpének. szólt közébe Jimin.
Hallom nem tetszik neki ez a becenév .nevetett bele a telefonba.
Najó nekem mennem kell itt vagyunk a helyszínen. Puszi.
Rendben vigyázz magadra és ne hogy megint el ájulj a színpadon.
Nem fogok nyugi nem drogoztam be magam ha erre akarsz gondolni.
Jeon Jungkook ide figyelj ajánlom hogy épségben gyere haza ha nem nagy baj lesz.
Mi van be vadultunk enyire hiányzom neked cica.
Inkább menj mielőtt még tovább folytassuk ezt a pervez beszélgetést .De tényleg vigyáz magadra.
Jó jó vigyázok szia.
Ezzel le tettem a telefont istenem ez a lány három napra jöttem el és teljesen más milyen amikor otthon vagyok. A backstagebe indultam mikor meg állított egy rajongó.
-Oppa jobban vagy mi volt veled?kérdezte.
-Szia semmi különös csak a túl hajszoltság meg ilyenek. válaszoltam vissza kedvesen.
- Ígérd meg, hogy legközelebb jobban vigyázol magadra. Egyébként az tényleg igaz , hogy barátnőd van?
-Igérem és igen igaz , hogy barátnőm van .
-De édesek lehetek együtt jut eszembe nem lenne kedved el jönni a sulimba énekelni imádnak téged? kérdezte.
-Tudod ez nem megy ilyen könnyen de nagyon aranyos tőled. simogattam meg a vállat. -De ha nem baj én megyek mert készülnöm kell még egy kicsit.
- Rendben sok sikert.
Az öltözőbe a srácok már javában készen voltak csak még én maradtam ki a kis törpe akarom mondani Jimin nézet rám akitől egy mosolyt kaptam.
*pár órával később *
Lassan már a díj kiosztó gála véget ér már csak a legjobb társadalmi előadó díj maradt amire mi is jelölve voltunk. Egyszer csak arra eszmélek, hogy a nőci aki ki hírdette hogy ki a díj tulajdonosa nem hittem a fülemnek így töbször le játszottam magamaban a mondatott. "Bangtan Boys" fel mentünk a színpadra és RapMon hyung mondott egy kis beszédett mi pedig a könnyeikkel küszködtünk.
A díj kiosztó után volt egy after parti ami brutál jó. Míg a srácok martinit ittak én inkább maradok a jó öreg sörnél.
- Nem kóstolod meg jobb mint a sör. kérdezte Tae.
- Nem de kösz. Amúgy Jimin gyerekeknek nem való az alkohol.
-Milyen gyerek Jeon két hónap van köztünk meg amúgy nem tehetek róla hogy a te 179 centid mellet törpe vagyok. akadt ki a kis törpe olyan jó ezzel szívatni.
- Miért nem nőttél meg. nevettem rajta erre pedig egy amolyan mingyárt meg öllek nézést kpatam.
A szállásra érve én voltam az egyedüli józan a csapatból persze nekem is fáj a fejem két üveg sör után de nem vagyok részeg.
Át vettem egy felsőt amibe alszom majd el aludtam .
Más nap reggel mikor már mindenki ki vánszorgot a szobából el terveztük,hogy el megyünk még egyet sétálni mielőtt indulna a gépünk Szöulba. Miközben nagyban tervezzük , hogy miket nézzünk meg Tae egyszer csak fel áll és telefonál nem mintha érdekelne vagy valami de nagyon furcsa mostanában töbször megy el meg ilyenek. Kaja után körbe néztünk a városban majd el indulatunk a reptérre még pont időben értünk ide .Fel szálltunk és meg sem altunk hazáig.
*Rebekka szemszöge *
Végig neztem a gálát majd mikor ki mondtak hogy a srácok kapták a legjobb társadalmi előadó díjat nagyon meg őrültem ki tomboltam magam utána pedig át öltöztem és le feküdtem.
Más nap anyának segítettem takarítani meg etetni a kis öcsém és olyan három óra felé el indultam a dorm felé. Be érve a lakásba fel menten a barátom szobájába ahol az ágyra vettem magam.
Nem tudom hány óra lehet de mikor meg fordultam hallom hogy valami vakkant egyet ki nyitom a szemem és egy pici kis kutya pihen melletem majd az író asztal előtt mosolygó fiúra nézek. Ki mászok az agyból és egyből a karjaiba vettem magam .
-Szia Rebekka .köszönt.
-Szia Jungkook. köszöntem vissza.
-Úgy látom meg ismerted a kis kutyát.
-Ja hogy ő igen szegény miattam vakkantott. nevettem fel.
-Semmi baj mi lenne adnál neki egy nevet amúgy egy Welsh corgi csak szólok.

- Mi lenne ha Kookie lenne igyis olyan kis édes

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Mi lenne ha Kookie lenne igyis olyan kis édes. válaszoltam mire a kis kutyus fel ugatott.
-Úgy látom tetszik neki is .nevetett
Még játszottunk majd el aludtunk mind hárman.
Sziasztok.
Kicsit újra meg késve de meg hoztam a részt. Remélem tetszeni fog. És boldog karácsonyt kívánok mindenkinek. 😀❤

Bad Boy  (Jungkook FF) BefejezettWhere stories live. Discover now