Baiatul ciudat

15 3 1
                                    

-El# Deci, Selena.... Tu nu trebuia sa fi la scoala?
-Eu#Apppp....Da, da offf, trebuie sa plec,o sa intarzi, chiar daca am facut o deja!
-El# Mi a parut bine de cunostiinta!
-Eu#Si mie!... spun eu indreptand-uma spre liceu cu pasi repezi.
Ajung in clasa, fiind costienta ca ora de biologie incepuse deja ,
ma asez la locul meu, imi scot cartile si pixul pentru a scrie lectia.
Ma uit in spatele meu dar Steven nu era,...... spun eu in gand (oare unde o fii?) ma intorc cu fata spre tabla continundu mi scrisul, cu gandul ca Steven azi nu venise la liceu. Se suna de pauza, ma duc pe holul scolii spre dulapul meu pentru a imi lua cartea de latina, avand urmatoare ora latina, imi trecuse brusc prin minte niste ideei, oare unde so fii dus Steven azi dimineata? Daca e la aceelasi liceu cu mine trebuia sa o ia in aceasi directie in drum spre liceu, nu in directiia opusa cand ma m intalnit cu el. Hmmmm..... Ce ciudat!!
Se suna iar pentru a intra la ora de Latina, intru in sala de clasa pentru a incepe ora. Ma asez Imi scot cartea si pixul , stau cateva secunde ca sa astept profesorul. Gata, ora incepuse, incep sa scriu dar in acelsi timp imi zburase gandul la ce se intamplase azi dimineata era tot ciudat! Ma gandisem toata ora la chestia asta. Din nou pauza , ramasem in clasa. Peste trei ore mi se terminase programul si urma sa merg acasa. Ies din liceu si tranversez strada pe care gasisem medalionul, in momentul acela imi amintisem de el , ma opream o secunda si incepeam sa caut in ghiozdan dupa medalion. Mi am dat seama ca il lasasem acasa dimineta inainte sa plec spre liceu . Dupa ce vazusem ca nu il aveam imi continuam drumul spre casa, in drum aparuse Steven.
-Eu# Hei!
-El#Buna!
Doar atat auzise m din gura lui, un simplu buna.
Dar imi dadeam seama ca si dimineata dar si dupa ore ne am intalnit amandoi pe aceeasi strada unde eu am gasit medalionul.
Pentru mine era de mirare, incepeam sa cred ca Steven pierduse acel talisman, asa ca imi venise in gand sa nu il port niciodata la liceu sau sa spun ca gasisem vreun talisman pe strada.
In timp ce ajunsem acasa , mama si bunica faceau mancare. Le salutam si urcam scarile casei ptr a ajunge in camera mea. Imi trantesc geanta in pat ca de obice si la fel ma arunc si eu, eram atat de obosita incat sa ma mai uit in camera mea dupa medalion, si adormeam usor si nu imi dadeam seama.
Dintr o data se aude melodia care imi suna telefonul cand ma apeleaza cineva , era un numar necunoscut.
Ma ridic din pat si imi iau telefonul si raspund:
-eu# Da!
-el#Heiii Selena, sunt Steven...
-eu#Salut! de unde ai nr meu de tel?
-el# De la sora ta Katelin!
-eu# aaaa ok, nu stiam!
-el# Te am sunat daca vrei sa vi diseara la mine acasa sa luam cina impreuna!
-eu# Apppp....... Nu prea stiu , adica nici nu stiu unde locuiesti.
-el# Pai scrie pe ceva adresa!
-eu# ok imediat....
Iau o foaie si un creion si incep sa notez adresa pe care Steven mi o spunea.
-el# Deci.... Ai de gand sa vi pe la ora 18:00 la cina?
-eu# Paiii nu prea stiu, cred ca da...
-el# Ok, perfect, te astept diseara! Paa
-eu# Bye! Bye!
Incep sa imi caut haine pentru diseara , avand in vedere ca mai era o ora pana la 18:00.
Imi gasisem niste haine destul de dragute....Aratau asa:

-Eu# Gata! am terminat! Acum  sa imi caut niste incaltaminte , gasisem niste tenesi negri cu niste fondite rosi, mi se pareau destul de draguti

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Eu# Gata! am terminat! Acum sa imi caut niste incaltaminte , gasisem niste tenesi negri cu niste fondite rosi, mi se pareau destul de draguti. Incepeam sa ma imbrac ptr ca mai erau doar 15 minute pana la cina. Dupa ce am terminat toata vestimentarea mea, mi am luat portofelul cu mine, si am coborat pe scari pentru a pleca. Am salutat o pe mama si Katelin si le am spus ca merg la un prieten la cina. Ies din casa, imi scot foita din buzunar cu adresa si incep sa ma uit pe ea pentru a o urma. Imi dadusem seama ca locuia la 2 strazi departe de mine , asa ca am ajuns in 5 min. am ciocanit la usa , Steven imi deschise usa si ma pofti inauntru.

...............................
Heii Dragilor sper sa va placa caretea mea , si sa scriu in continuaree, (scuzati greselile de gramatica, ma grabesc cand scriu) Va puup! 😘

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 02, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Simțurile blestemuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum