Günlerimi saymakla geçiriyorum.
Hiçbirşeye tepki vermiyordum.
Ne tek bir lokma ne de bir gram uyku uyuyamadım.
Kızlar yanımdan hiç ayrılmamışlardı.
Her günümde destek çıktılar.Ben mi nasıldım?
Yorgun , halsiz, hissizleşmiştim adeta.
Günlerim durmuş ilerlemiyordu .
Aradan 3 ay geçmişti ve Muratla sadece iki kere konuşabildik o da kısa kısa.
Çok özlemiştim onu !
Yanımda olduğu her dakika ona sarılmadığım için kendimden nefret etmiştim.
İnsanın kokusunu özlemesi çok başka .
Ben kendimi hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim.
Ama yapacak birşeyim yoktu.
Oraya Vatan görevini yapmaya gitmişti. Bir yandan da gurur duyuyordum.
Murat askerlikte rütbesini yükseltip komutan olmak istiyordu.Hayaller kuruyordum kendi kendime.
Evlendikten sonra her akşam onu
bekleyecektim.
Asker eşi olmak gerçekten çok zordu.
Düşündüm durdum ilk defa onsuz bir hayal kurmuştum.Odamda çaresizce otururken annem geldi. Annemde benim halimi gördükçe
o da çok üzülüyordu.
- Kızım yeter artık ağlama , dünyanın sonu değil ya gelecek bir kaç ay sonra. Kendini çok paraladın.Şimdi kendine gel Murat geldiğinde seni böyle görse mutlu olur mu ?
- Anne benim birşeyim yok merak etme sen beni bakma böyle olduğuma .
Annem birşey söylemeden odamdan çıktı.
Üniversite başlamak üzereydi ama ben okumak istemiyordum.
O olmadıkça ne anlamı vardı okumanın.Yapayalnızdım.
Yarın Burcu 'nun kına gecesi vardı.
En yakın arkadaşım evleniyordu.
Şuan sevinçten uçmam gerekirken
ben yatağımda duvarlara başbaşaydım. Kızlarla bugün avm' de buluşacaktık . Kına gecesinde ve düğünde giyeceğimiz kıyafetleri seçmeye gidiyorduk.Kızlarla buluştuk mağazaları dolaşmaya başladık ve abiyelerin olduğu bir dükkana girdik.
Çok güzel kıyafetler vardı. Uzun bir arayıştan sonra aradığımız kıyafetleri almıştık.Eve gittim aldıklarımı kontrol ettim
herşey tamamdı
Ama bir tane eksiğim vardı o da sevdiğim adam...Sabah Burcu ' nun gideceği kuaföre giyinip te gidecektik.
Aslında heyecanlıyım çünkü en yakınım canımdan bir parçam kardeşim, biricik kankam evleniyordu.
Bu yüzden daha fazla dayanamayıp bu gece de sevdiğimden uzakta geçirmiştim.
En sonunda kendimi tutamadım. Çok uykum gelmişti. Ve uykunun sevimli kollarında uyuya kaldım...