1981
Nastoletni Trevor leży na trawniku, który kosi jeden z jego rodziców. W plecy ma wbity nóż, ale mężczyzna zdaje się tym nie przejmować. Jego matka wychodzi szybkim krokiem z domu do ogródka, wycierając dłonie w bawełnianą szmatkę. Równie szybkim krokiem podchodzi do chłopca, wyjmuje nóż i odchodzi, by dalej móc przygotowywać posiłek.
1981
Nastoletni Trevor leży w wannie. Z jego przedramion ścieka czerwona ciecz, a jego matka ściera szkarłatną plamę z jasnej podłogi. W dłoni chłopca tkwi białe pióro. Jego rodzicielka włącza zimny strumień wody, który prysnął na twarz chłopaka, budząc go. Zdezorientowany delikatnie zachłysnął się wodą.
*
Drogi Pamiętniku,
Wiem już na pewno, że mama i tata nie dbają o to, czy umrę, czy nie. Ostatniej nocy poszedłem do salonu, gdzie oglądali telewizję. Stanąłem centralnie przed telewizorem, a oni jedynie rozsunęli się na obie strony by tylko widzieć to, co aktualnie było pokazywane na kwadratowym ekranie. Upadłem udając, że mdleję. Zero reakcji. Sądzę, że telewizor jest dla nich ważniejszy, niż ja.
*
Drogi Pamiętniku,
Rozmawiałem dzisiaj z kolegą o masturbacji. Powiedział, że muszę być ostrożny, gdy sperma wytryskuje na moją dłoń. Potem oglądałem różne, dziwne aktywności pod mikroskopem, a on czytał magazyn.
To byłaby najgorsza rzecz mojego życia, gdy nie mógłbym słuchać piosenek Diany Ross. Jest ona moją absolutnie ulubioną piosenkarką.
Ciemnowłosy chłopiec włączył jedną z piosenek swojej idolki ruszając ustami do słów i gestykulując rękoma, jakby właśnie nagrywał teledysk lub występował przed koncertem, na który przyszło miliony osób. Gdy jego mama weszła do pokoju z plikiem świeżo wyprasowanych ciuchów w dłoni i zobaczyła swojego jedynego syna stojącego na krześle z pasiastym swetrem na szyi i tańczącego do Diany Ross uśmiechnęła się, a jej białe zęby zabłysnęły w kontraście z cerą.
*
Drogi Pamiętniku,
Stałem się najlepszym przyjacielem Pinky'ego Faraday. Myślałem, że Pinky będzie, no wiesz, zły. Ale nie jest! Jest w drużynie koszykarskiej i wie wszystko o niej. Bycie jego przyjacielem znaczy bardzo wiele dla mnie. To druga najlepsza rzecz zaraz po byciu popularnym samym sobą. Sądzę, że jeśli ktoś mierzył bronią maszynową w Pinky'ego i próbował go zabić, stanąłbym między nimi, osłaniając go. On definitywnie zasługuje, by żyć.
*
Drogi Pamiętniku,
Dzisiaj zostałem zaproszony na imprezę. Całowałem się z dziewczyną, która mnie zaprosiła, a Pinky i jego kolega również kogoś sobie znaleźli. Mówiła, że to nie będzie problem, jeśli stracę nad sobą kontrolę. Ale nie miałem problemu z kontrolą. To nie jest tak, że ona nie jest atrakcyjna, mam po prostu dużo myśli w swojej głowie.
*
Drogi Pamiętniku,
Dużo myślę o mojej przyszłości i zauważyłem, że cała ona kręci się wokół Pinky'ego. Powiedziałem mu coś ważnego o moim życiu. Zaakceptował to. Pinky jest taki wyrozumiały. Dba o mnie bardzo i wspiera mnie.
*
Próba przedstawienia.
Pinky i kilku innych chłopców tańczy na scenie szarmancko ruszając kapeluszami, podczas gdy Trevor chodzi pod sceną ze smyczą na szyi i kartkami w dłoni i podśpiewuje tekst piosenki. Szeroki uśmiech nie opuszcza jego twarzy, a ciemne oczy błyszczą, gdy patrzy na swojego przyjaciela.
CZYTASZ
The Trevor Project
Teen FictionOpowieść jest oparta na programie "The Trevor Project", który ma na celu odsunięcia pomysłu samobójstwa od prześladowanych przez swoją orientację młodych osób. Historia ma na celu ukazanie świata takiego, jakiego jest, gdy nie zdajemy sobie sprawy...