BÖLÜM 1

65 4 1
                                    

Müzik dersindeydik, en arka sırada oturmuş Sercan hocayı dinliyorduk. Sercan hoca "19 Mayıs'ta bu sınıf da görevli" dedi. Ben "Oley be, dersler kaynayacak" dedim. Sercan hoca "Yarın provalar başlayacak" dedi. Damla "Kaçıncı ders olacak?" dedi. Sercan hoca "Yarın sınıfa gelir söylerim " dedi.

Bir Gün Sonra...

5. dersteydik, dersimiz türkçeydi ve sınıfın kapısı çaldı içeri Sercan hoca girdi "Provada görevli olanları alabilir miyim?" dedi  Furkan türkçe hocasına bakarak "Bütün sınıf görevli hocam" dedi ve sınıfça sıraya girdik ve aşağıya inmeye başladık. Spor salonunun içine girdiğimizde Esin'in ablasını gördük Esin koşarak ablasının yanına gitti biz de "Nisa ablaaaa" diye bağırdık, Nisa abla bizi görünce el salladı biz de salladık. Damla "Demek ki 11'ler de var" dedi  Burçak "Oratoryodalardır onlar her zaman ki gibi" dedi. Hoca bizi boy sırasına göre dizdi ben de en arkanın bir önündeki sıradaydım Burçak arka çaprazımdaydı. Sırayla sahneye çıktık, hoca yanınızdakileri unutmayın dedi.

Sahnede bu sefer lise vardı ve biz de sahnenin aşağısındaki sandalyelerde oturuyorduk. Selin'in sınıfıda görevliydi sırada yanımda da o vardı. Selin'inki sahnedeydi zaten Selin de onu dikizliyordu. Ben "Oooo, Selin hanım daldınız yine birilerine" dedim  Burçak " Selin uyansana kızım" dedi Selin " Çağrı sizce de çok tatlı değil mi?" dedi Burçak'la aynı anda "Yooo" dedik. 

Çağrı'nın Ağzından

Bir yıldır beni kesen kız peşimi bırakmıyordu ama kız tatlıydı ve biraz onu süründürmüştüm. Ben "Efe bu kız benim peşimi bırakıcak gibi duruyor" dedim  Efe "Nisa nasıl benim peşimi bırakmadıysa o da seni bırakmaz ayrıca yakışıyorsunuz" dedi  ben "Bence de yakışıyoruz ama bakalım birazcık zorlayalım ne kadar hoşlanıyormuş benden" dedim ve ona bakarak sırıttım Efe "Sen bilirsin" diyip omuz silkti.

Güneş'in Ağızından

Sahnede gözümü gezdiriyordum gözüm birine takıldı en köşede en arka sırada gözlüklü biri vardı ve saçları çok güzeldi bana da bir yerden tanıdık geliyordu. Ben" En arka sırada en köşede duran çocuk kim ya çok tatıymış" dedim  Esin "Ablamın sınıfdan biriydi galiba" dedi  Esin bunu söylerken ben hala ona çocuğa bakıyordum ve kim olduğunu anlamıştım. Ben "Bir dakika geçen sene benim servisimdeydi ben tanıyorum onu... Onun adı Berk'ti."

KISMETSE OLURRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin