BİRİNCİ BÖLÜM

13.2K 303 57
                                    

Merhaba. Ben Cansu Dere, 23 yaşındayım. İstanbul'da ailemle yaşıyorum. Doktor için mevzun oldum. Ve doktorum, ama hala işe başlamadım. Şimdi size bu hikaye biraz karışık gelebilir, ama hiç dert etmeyin. Liseden anılar falan var. Öyle... üniversite'den hiç anım yok.

Babam ünlü bir iş adamı. Kendisi iç mimar.

Annem'in mesleği avukat.

Bir abim ve bir de kız kardeşim var.

{Lise dönemi}

Bu gün okulumun ilk günüydü ve ilk günden az kalsın geç kalıyordum. Ama neyse ki kalmadım. Ben okula geldiğim zaman bir öğretmen beni müdürün odasına götürdü, galiba beni bekliyorlardı. Neyse kapıyı çalıp girdim. Müdürümüz bana "günaydın kızım, sen yeni öğrencimizsin değil mi?" diye sordu ben de "evet müdürüm yeni öğrenci benim" diye cevap verdim. Müdür sınıfımı söylediğinde iyi günler diliyip odadan çiktım. Sınıfım 12-A. Odama doğru hızlıca ilerledim. Tabii ki biraz geç kalmıştım. Kapıyı çaldım ve 'gir' sesini duyduğumda hemen girdim, edebiyat dersine yetişmiş oldum. Edebiyat hocam bana merhaba deyip benim yeni öğrenci olduğumu sordu ben de kibarca evet anlamında kafamı salladım. Boş bir yere oturmamı söyledi ben de bana gülümseyen kızın yanına oturdum.

Birinci bölüm Sonu.
Umarım beğenmişsinizdir...sizi seviyorum iyi ki varsınız!

🖤

Liseli Bir KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin