Arri dan Hakimi. Hubungan yang mereka bina sudah menjangkau 5 tahun. Cinta Hakimi terhadap Arri tetap utuh dan sempurna. Cinta Arri untuk Hakimi tiada tolok bandingnya. Walaupun sudah 4 tahun lebih Hakimi mengahwini Qistina, cinta Hakimi terhadap Arri tetap seperti dahulu. Cinta yang sifatnya tak mampu nak dihuraikan.
Bahagi kasih? Qistina tidak pernah sekalipun rasa di duakan. Malah bukti kasih Hakimi terhadap Qistina juga terbukti dengan lahirnya Alyah. Namun, semua keindahan ini musnah apabila Hakimi, Qistina dan Dato’ Seri Khalid terlibat dalam kemalangan jalan raya di London. Semua memori indah yang telah dilalui oleh Hakimi bersama Arri hilang dengan sekelip mata. Hakimi hilang separuh ingatannya. Mampukah Arri pertahankan kisah cintanya? Mampukah Hakimi kembali menjadi insan yang sentiasa memberikan kesempurnaan cintanya terhadap Arri? Dan mampukah hubungan ini berdiri semula? Siapa Hairudean? Siapa Danny? Muncul orang ketiga?Hakimi : “cinta saya untuk awak tidak akan padam, biar waktu berjalan, biar kita jauh dan tidak bersama, tapi cinta saya ini tidak akan pernah pudar, tidak akan lupa satu perkara pun tentang awak, kecuali jika Allah tarik segala ingatan saya”
Arri : “Terima kasih Hakimi kerana selama apa yang saya dah korbankan untuk awak, awak buat seperti ini”
Hairudean : ““I tak pernah jumpa seseorang macam U Arri. Kalau lah I diberi keizinan peluang untuk bersama U, I akan cuba sehabis baik”
Danny : “We will see Arri. Oh ye, kau tak layak untuk dia pun sebenarnya, dari dulu lagi pun. Cermin dulu diri kau Arri”
Btw this is the new model for this book..
ARRI
HAKIMI
HAIRUDEAN
DANNY
YOU ARE READING
KITA 2
RomanceArri dan Hakimi. Hubungan yang mereka bina sudah menjangkau 5 tahun. Cinta Hakimi terhadap Arri tetap utuh dan sempurna. Cinta Arri untuk Hakimi tiada tolok bandingnya. Walaupun sudah 4 tahun lebih Hakimi mengahwini Qistina, cinta Hakimi terhadap Ar...