Csak egy kiegészítő rész.
-Figyelj Harley. Mindent megbeszélünk rendben? Csak rakd le a fegyvert.
-Mind úgy kezeltetek mint egy .... nem is tudom mit .Most megmutathatom ,hogy nem vagyok az a kislány amilyennek hittetek.
-Mi nem tartunk ilyennek.-mondta a szőke.
-Jah, nem mi??
-Figyelj most apukád is ezt csinálná?-rátartom a fegyvert.
-Kösz ,hogy emlékeztetsz. Te ölted meg! Te lehetnél az első számú célpontom. Akit fejbe lövök.
-De nem teszed meg.-szemeivel az enyémet keresi. Felvesszük a szemkontaktust. Szúrós szeme lyukat éget a retinámba. De azért sem nézek félre.
-Miért is nem?-utólag belegondolva nem kellett volna meg kérdezni.
-Mert te nem vagy gyilkos. Te nem ilyen vagy. Te nem ölnél embert. A sok fájdalom, amit kaptál erősebbé de sebezhetővé tett . Nem akarsz komoly maradandó sérüléseket másoknak amik örökre megbénítják őket. Te nem vagy ilyen!!!
-De .Tudod sokat vészeltem át és szenvedtem. Szenvedtem a maffia miatt. De engem akkor mindenki bánthat? Kínozhat szavaival ,fizikailag ,elveheti azokat akiket szeretek? Akik helyett meghaltam volna. Olyanokra kényszeríthet amit nem akarok? Tudom ,hogy az élet igazságtalan de nem gondolod ,hogy ideje lenne rendezi a számlát!?
-De te mindet lenyelted. Megtörtént, túl élted, sírtál miatta majd tovább léptél. Ezt is átvészeled rendben? És a szeretteid itt vannak vigyáznak rád. Az emlékeidben élnek. És hidd el borzalmasan sajnálom ,hogy én is azokhoz a személyekhez tartozom akik bántottak. De remélem megtudsz bocsátani.-Kezemből a pisztoly kiesett. Már nem szorítottam görcsösen. Sírva rogytam össze. Carl elrúgta a fegyvert majd felnyalábolt és megölelt.
𝓘𝓵𝓭𝓲𝓴𝓸
DU LIEST GERADE
A Maffiában
ActionA nevem Harley. Csak egy név és megannyi fájdalom, szenvedés egy testben. Egy kék, zöld foltos testben. "Egy székhez volt kötözve. Arca, tiszta vér a felsője félig szétszaggatva. Az egyik pasas emelte volna a kezét ,hogy megüsse mikor oda rohanta...