Merhaba sevgilim, merhaba şiir sözlü sevda bakışlı yarim. Belki her senli nefeste daha bi içime çekiyorum seni. Doyamıyorum sana ilk sigaram gibi, bitmesin istiyorum. Zaman dursun saniyeler saliseler vesaire herşey hani derler ya çok seversin, her saniye özlersin. Belkide doğrudur. Seviyorum diyorum ya seni inanma! Yalan! Ben sadece seni deil hayalini, özlemini, gözlerini, saniyelerinin her zerresini özlüyorum. İliklerime kadar seni yaşamak, seninle yaşamak, seninle yaşlanmak istiyorum...
Hatırlarsın belki hayalini kurduğumuz evliliğimizin günlerini. Belki bu mektubu sana okutmayacağım. düşüncelerimde içimde bir sen vardın nasıl söner bu yangın. Ben seni herşeyden herkesten kendimden bile çok sevdim. Senin için herşeyi göze aldığım zaman "işte bu benim olmalı" dedim. Ben seninle ölüme bile hazırım ama gelecekte çok güzel günlerimiz olacak bizim. Çocuklarımız sana benzesin onlara her baktığımda seni daha çok seveyim diye. Ben seni seviyorum anla işte. Sen benden vazgeçsen bile ben seni severim, anılarımızı severim, karşımda olduğunda sana sarılmak istemeyi ama sarılamamayı bile özlerim. Sen merak etme ben seni herşeyinle severim. Her cümlemde bir "SEN" var. Çünkü benim yaşamım da hayatım da sadece sen. İnşallah bir gün benim olursun. Seni sevdiğimi her sabah sana günaydın aşkım diyerek saçlarını okşayıp tenine dokunarak anlatmayı herşeyden çok isterim. Bir gün olurda soyadımı kabuk ediyor musun? Diye sorarsan ben kendimi buna çoktan alıştırdım. Senin soyadın benim baştacımdır. Seninle ilgili ne varsa hepsini kabul ediyorum bugünlük bu kadar sevgilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kadının Günlüğü
ChickLitBugün ellerim titreyek yazdım enesimi korkuyorum o da herkes gibi gider diye