"Ωραία Amy, πρέπει να σηκωθείς τώρα." της λέω και την παίρνω στην αγκαλιά μου. "Πρέπει να φύγουμε." συνεχίζω καθώς απομακρυνόμαστε από το σπίτι.
Δεν θέλω να χρησιμοποιήσω τα φτερά μου για να μην τρομάξει οπότε αναγκαστικά πρέπει να πάμε με τα πόδια. Η μικρή δεν έχει πει κουβέντα, δεν έχει αναρωτηθεί καν που πάμε.
"Μήπως ξέρεις που είναι ο μπαμπάς σου;" την ρωτάω χωρίς να ξέρω αν θα πάρω απάντηση αφού είναι πολύ μικρή για να μιλάει.
Και όντως δεν πήρα καμία απάντηση, αυτή σήκωσε το κεφάλι της και τέντωσε το χέρι της δείχνοντας μου τον ουρανό κάτι που με έκανε να καταλάβω ότι ο πατέρας της έχει πεθάνει. Περπατούσα πολύ ώρα, η μικρή αποκοιμήθηκε στην αγκαλιά μου, επιτέλους βρήκα ένα απομακρυσμένο, εγκαταλελειμμένο σπίτι, αρκετό για να περάσουμε την νύχτα μας, μιας και οι άγγελοι δεν κοιμούνται είπα να γυρίσω πίσω, πετώντας και να πάρω τα απαραίτητα για την μικρή.
Παράδεισος:
CRYSTAL'S POV
Η Rachel με γύρισε πάλι στον παράδεισο. Τώρα κάθομαι σε ένα κελί περιμένοντας την δική μου δίκη.
"Έχω ευχάριστα νέα!" ακούω την φωνή της Rachel να πλησιάζει.
"Τι έγινε πάλι;" την ρωτάω γεμάτη μίσος.
"Δεν θα σε σκοτώσουν Crystal, μίλησα με τον υπερασπιστή σου, κατάφερε να πείσει τους αρχαγγέλους. Η δίκη δεν θα γίνει θα σε αφήσουν να φύγεις. Απλά πες ότι δέχεσαι."
"Με τι αντάλλαγμα Rachel; Έχω περάσει αρκετό καιρό εδώ για να ξέρω ότι δεν θα με αφήσουν να φύγω έτσι. Καλά εξάλλου δεν έχει καμία σημασία τώρα, η Amy θα έχει πεθάνει. Φέρε μου τον Sam θέλω να του μιλήσω." λέω χωρίς να είμαι απολύτως σίγουρη. Κάτι μέσα μου μου λέει ότι η μικρή είναι ακόμα ζωντανή.
"Έχεις δίκιο, δεν θα σε αφήσουν να φύγεις έτσι. όσο για τον Sam... δεν έχει επιστρέψει ακόμα."
"Τι; Δεν έχει επιστρέψει;" την κοιτάζω έκπληκτη.
"Ναι."
"Ποιο είναι το αντάλλαγμα για να με αφήσουν;" λέω αποφασιστικά. Το ξέρω ο Sam δεν μπόρεσε να την σκοτώσει, είναι ακόμα ζωντανή το αισθάνομαι.
"Η χάρη σου."
"Τι; Η χάρη μου;"
"Ναι Crystal, μπορείς να φύγεις μόνο ως θνητή από εδώ."
"Ξέχνα το!" της λέω χωρίς να το σκεφτώ, η χάρη μου είναι το μόνο που με κρατάει άγγελο πλέον.
VOUS LISEZ
My guardian demon
FantastiqueΗ σμίξη ενός αγγέλου και ενός θνητού μας κάνει τα Nephilim αλλά τι γίνεται όταν οι σκοτεινές δυνάμεις ενός δαίμονα ενωθούν με τις ουράνιες ενός αγγέλου; Θα είναι κάτι που θα φέρει την ειρήνη ανάμεσα στους δύο αντίθετους κόσμους ή την απόλυτη καταστρ...