Sakura povestește
Un drum al naibi de lung ,mă plictisisem să fredonez toate melodiile ,devenea chiar enervant iar băieți îmi făceau călătoria și mai insuportabilă decât era deja se ciondăneau și jigneau unul pe celălalt ca doi copii ce se bat pe o jucărie, nici nu știu de ce se cerata or avea o miză mai mare decât o simplă jucărie.
- Cioară idioată
- Față de pește
- Cârtiță oarbă
- Nu are niciun sens ce ai spus tu acolo ,tu gândești măcar când pui o poreclă?
- Are sens pentru mine ,dar ce ști tu habar nu ai pe ce planetă ești.
- Ai nu zau ,tocmai am trecut pe lângă un iaz și cred că am auzit-o pe mă-ta cum te strigă.
Deveneau insuportabili intrasem în canapea la propriu pentru a le lăsa cale liberă să se sfâșie unul pe altul, mi-aş dori să mă evapor de aici aș sări și pe geam dacă este posibil numai să nu mai stau intre ei.
- Bunico nu ai dori tu să stai...
- Nu mă băga pe mine un cușca leilor mai rezista nu mai este mult.
Pufnesc iritată, mă așez mai comod pe locul meu și îmi privesc unchile care sunt date doar cu un lac care le face să strălucească ,nici bine nu mă uit la ele că primesc o palmă peste față, mă uit urât la persoana care a făcut asta. Sasuke!
- Ați întrecut orice măsură voi doi vam lăsat să mă bateți în liniște vam lăsat să vă porecliti în liniște dar să mă loviți pe mine e alta la întoarcere veți sta în portbagaj acolo puteți să vă omorâți în liniște; Amândoi au tăcut din gură stau liniștit fiecare pe locul său, eu una sunt nervoasă de ce nu am țipat la eu din prima a trebuit să primesc una ca să mă trezesc ,stau cu mâinile în sân și privesc doar în față știam că cei doi mă privesc cu tristețe dar nu-mi pasă au întrecut orice limită.
După încă o oră în care doar am butonat telefonul vorbind cu fetele și cu Sasori care îmi urează succes și să fiu ,,cuminte" pff când nu am fost eu cuminte săptămâna asta nu-mi amintesc să fi făcut ceva, cred! asta dacă nu punem la calcul că am inundat baia și era să dau foc bucătăriei. Fleacuri eu cred că nu au fost așa grav. Când am ajuns ne-am hotărât să mergem sa ne cazat la un hotel. Când am ajuns la intrarea in cladire si am vazut cum se numește am ramas pentru o secundă mută un nume foarte ciudat.
" I love pigs"
Nu mi-am putut abține râsul, era prea hilar cum să-ti numești hotelul așa ar trebui să fi dus de acasă sau sa fi mort de beat încât să faci asta, nici băieți nu sau abținut și au început să râdă cu putere, bunici doar au zâmbit și și-au conținut drumul spre intrarea în hotel. Când am intrat am fost întâmpinați chiar de ,,patron" o onoare nu am ce zice lângă el se află un țanc de 5 ani cu muci la nas care lingea liniștit o acadea presimt ca nu o să-mi placă aici ,hai Sakura curaj e doar pentru 2 zile cât tine e olimpiada după aceea te poți întoarce acasă.
- Bună ziua; salută bunicul dând mâna cu domnul care ne privește zâmbitor.
- Bună ziua și bine ați venit la hotelul nostru sper că ați călători bine.
CITEȘTI
Ai încredere în mine [Volumul I]
RomanceEl: Esti asa ciudată Ea: Doar pentru că sunt diferită, asta nu mă face o ciudată ... El: Vreau să fi a mea. Ea: Iar eu vreau să mă ocolești asa cum făceai odinioară... El: Ai încredereîn mine. Ea: Încrederea mea se câstigă greu ,nu doar prin vorbe...