BKH • Final🌺

621 39 58
                                    

Bölüm Şarkısı: Sezen Aksu - Son Bakış 🎧

Önce multideki şarkıyı açın. Ben size deyince Son Bakış'ı açarsınız.💞
———————

|Esma'dan.|
O kadar mutluydum ki, anlatmaya çalışsam satırlarca yazmakla bitiremezdim sanırım. Eylül ile bir saat önce gitmekten, tükenmekten bahsederken; şimdi ise düğünde ne giyeceğimizden, hangi tarihin uygun olacağından bahsediyorduk.

Bir anda kalbimi saran korkuyla Alp'e baktım. Fazla endişeli bakmış olacağım ki, Alp "Esma iyi misin?" diye sordu.

"Korktum bir an. Yani her şey güzel giderken, bir anda bozulmasından.."

"Bozulmayacak merak etme. Kimse bizim mutluluğumuza engel olamayacak. Biz masalımızı
yaşacağız.Çimen Gözlü Prens ve
Kiraz Prenses'in masalı.."

Sözlerine gülümsedim. Masalımızın gerçek olmasına çok az kalmıştı. Tamı tamına 2 gün... Heyecandan kalbim hızlı hızlı atıyordu. Hele düğün gününü düşündükçe terlemeye başlıyordum.

Evlenmek, garip hissettiriyordu. İlk defa gelinlik giyecek olmak, Alp'e kocam diyecek olmak, gelin çiçeğini atmam ve Eylül'le Bahar'ın almaya çalışacak olması...

Düşündükçe gülüşüm genişledi. Ah, bir an önce 2 gün sonraya ışınlanmak istiyordum. Bir an önce Esma Sungur olmak...

Akşam saatleri.🌆

|Yazardan.|
Burak öfkeyle bir yudum daha aldı içkisinden. Esma ve Alp'in sarılışları gözünün önüne geldikçe kalbi sinirle dolup taşıyordu.

Esma, ona sarılmalıydı. Onun gözlerine aşkla bakmalıydı. Gözleri yeşil değil diye miydi acaba? Yoksa sosyal medyada fenomen değil diye mi? Yoksa Esma ile Alp'ten önce tanışmamak mıydı suçu?

Bunların hepsiydi, belki de hiçbiriydi. "Neden beni sevmedin Esma?" diye mırıldandı.

"Seninle çok yakışan bir çift olabilirdik..." sonra yüzü ciddileşti ve sesi sertleşti.

"Ama artık çok geç. Sen bana gelmedin, Alp'e gittin. Ben kaybettim, ama onun da kazanmasına izin vermeyeceğim. Senin için üzülüyorum, kendi ellerinle hayatınızı mahfetmiş olacaksın."

"Alp'e zerre üzülmüyorum, çünkü onu uyarmıştım. Yapacaklarımı kendisi haketmiş olacak. Ah neyse... Bu iki günün tadını çıkarın. Beraber geçireceğiniz son iki gün..
Ve sonrası, BUM!"

Kahkaha atmaya başlamıştı, o duygu karmaşasıyla bir anda gözünden süzülen gözyaşını umursamadı.
"Çok trajik bir son. Prensle prensesin hazin sonu..."

Ertesi Gün.🌅

|Alp'ten.|
Üzerime giydiğim damatlıkla gülümseyerek bakıyordum aynaya. Düğünü geciktirmeden yapmak istediğimiz için, gelinlik damatlık gibi işleri bugün halledecektik. Diğer ufak tefek şeyleri ise yarına bırakmıştık.

"Esma hadi çık da gelinliğini görelim." dedi Eylül hoca, kabine doğru seslenerek.

"Tamam, zaten bunu seçmeyeceğim. Uğursuzluk getirmez sanırım.."
diyerek çıktı kabinden Esma.

Ve...Nefesim kesilmişti. Hayatımda görüp görebileceğim en mükemmel gelin duruyordu karşımda. O kadar güzel olmuştu ki... Tıpkı bir meleğe benziyordu. Gelinliğin üst kısmı düşük omuz, altı ise dantelli tülden kabarık modeldi. (multimediada)

"Bu gelinliği alıyoruz." dedim hâlâ gözümü gelinlikten alamamışken.

"Ama Alp, beni gördün. Uğursuzluk getirir, asla alamayız!"  diye hayıflandı Esma.

Bir Kiraz HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin