Scott
(O rok neskôr)Už prešiel rok, v ktorom sa toho veľa zmenilo. Ja a Emily sme stále spolu, dokonca sme sa vzali a pomaly plánujeme aj dieťa. Veľmi sa ľúbime a za to, že sme spolu, vďačíme len a len Leovi. Som mu veľmi vďačný za to, že do môjho života priniesol Emily. Dúfam, že nám to spolu dlho vydrží, pretože Emily je moje všetko. Je to najlepšie, čo ma v živote stretlo.
Emily
Už je to rok čo tvorím pár so Scottom. Ani neviete, akú radosť priniesol do môjho života. Vzali sme sa a možno ochvíľu budeme mať aj dieťatko. Ľúbime sa a ja verím, že nám to vydrží aj naďaľej. Leovi vďačím za môjho manžela, len jemu. Keby niet Lea, bola by som doteraz sama a nebola by som ani šťastná. Ale keďže mám tak dokonalého bratranca, mám vďaka nemu aj dokonalého manžela.
Jack
Už prešiel rok a ja sa za pár mesiacov stanem otcom. Veľmi sa teším a dúfam, že to bude chlapček. Nemám nič proti dievčatám, ale tých je tu už dosť. Malá Lea a Sofia nám všetkým stačia. Teraz to chce nejakého chlapčeka. S Nikou sa veľmi ľúbime a neplánujem sa jej nikdy vzdať. Je to svetlo môjho života. Dúfam, že spolu zostaneme až do smrti.
Nika
Nemôžem uveriť tomu, že už je to skoro tu. S Jackom čakáme miminko. Hrozne sa teším. Jack chce chlapčeka a ja dievčatko. Ale pravdou je, že mi je jedno či to bude dievčatko alebo chlapček. Hlavne nech to bude zdravé. Jacka neskutočne milujem a viem, že aj on mňa. Verím, že nám to vydrží až dokonca. Kebyže Zoe nespozná Lea, tak ja nespoznám Jacka. Vďaka Zoe som dnes takáto šťastná.
Leova mama
Nedokážem a nie som schopná uveriť, že moja vnučka má už rok. Hrozne vyrástla. Tak skoro. Som pyšná na svojho syna. Leo je môj jediný syn a viem, že je šťastný. Vytrpel si toho dosť a aj preto si zaslúži len to najlepšie. Moja malá Lea, sa každý deň chodí hrávať so Sofiou. Aj keď som mala takého manžela akého som mala, ďakujem mu za Leu a za Lea. Nikto a nič mi ich ma svete nenahradí.
Viem, že Zoe je pre Lea tá pravá. Stali sa manželmi a ja som aj za nich šťasná. Milujú sa spoločne aj s ich Sofiou. Ďakujem bohu, že je môj syn milujúci a skvelý manžel. Zaslúži si všetko to šťastie po tom všetkom, čo si vytrpel.Leo
Už prešiel jeden neuveriteľný rok. Moja malá princezná Sofia rastie ako z vody. Už začala chodiť a ja som z toho strašne nadšený. Moja druhá princezná Lea, za nami chodí každý deň a keď nepríde ona, tak prídeme my. Musím na ňu dávať pozor. Som predsa jej starší brat. Musím dávať pozor na to, aby netrpela ako ja a na to, aby jej nikto neublížil. So Zoe sme stále spolu a ja verím v to, že to tak zostane až do smrti. Veľmi sa milujeme a naša láska stále rastie. Sme šťastný a zdravý.
Zoe
Ako rýchlo ten čas beží. Moja malá princeznička Sofia má už rok a robí svoje prvé krôčky. S Leom sme na ňu strašne hrdý. S Leom sa milujeme viac a viac. Naša láska rastie zo dňa na deň. Nedokážem si život bez Lea predstaviť. Viem, opakujem sa. Ale je to tak. Keby som ho nespoznala, môj život by bol ako prekliaty. Nemal by zmysel, nemal by farby, bol by o ničom. Ale život s Leom je plný farieb, je dokonalý, krásny a plný lásky. Sme spolu šťastný a našu lásku nám nikto neprekazí. Tomu verte.
••••••••••••••••••••••••
Práve sme spoločne s Leom a Sofiou na prechádzke. Je jesenné počasie, obaja držíme Sofiu za rúčku.
,,Láska? Objímte sa. Spravím si krásnu fotku vás dvoch." Usmial sa Leo.
,,Ako chceš." Čupla som si k malej Sofií a objala ju. Bolo to také zlaté. Leo nás odfotil. Prišiel s mobilom k nám. Tá fotka bola krásna.
,,Láska. Len vy dve ste zmysľom môjho života. Milujem vás." Pobozkal ma Leo a potom dal božtek Sofie.
,,Aj my teba Leo. Najviac na svete."
Tak a je to tu♥Koniec príbehu •Bad Couple• Ako sa Vám páčila posledná časť príbehu?♥Poteší nás každý coment aj vote♥Ochvíľu výjde poďakovanie♥
neznama19 ♥
YOU ARE READING
●Bad Couple●Dokončené●
Teen Fiction♥#1 in TEEN FICTION♥(19.09.2017)♥Čo sa stane keď Bad boy spozná babu podľa jeho predstáv?♥ Všetko sa dozviete v našom príbehu♥. Prajeme príjemné čítanie♥.