Ulice New Yorku halí mlha. Na zemi je vidět spadané barevné listí.
Lidé prochází ulicemi zahaleni v kabátech a spěchají do tepla.
I takhle vypadá pozdní podzim v New Yorku.Derek Hale se blíží z práce domů. V rukou má tašku s oblíbeným jídlem jeho manžela.
Už uplynul rok od jejich krize. Po užasných líbánkách na Maledivách, se rozhodli z bytu, který vlastnil Derek odstěhovat.
Našli si střešní byt na Manhattnu.
Derek se vrátil k původní profesi, a časopis přenechal svému strýci Peterovi.Jeho přítel Mark Grimshaw mu nabídnul část své praxe.
On a jeho žena se stali nejlepšími přáteli manželů Hale.Mark si nechal vrátit zpět své jméno, protože bylo velmi matoucí, když ho Stiles nazýval Daniellem, a Derek zas Markem.
Stiles oproti Derekovi, neměl klidné zaměstnání. Jako agent se denně potýkal se zločinem. Často se vracel domů nad ránem, či vůbec.
Na to byl, ale Derek zvyklí.
Chápal to.
Sám často chodil domů dýl. Záleželo na tom jakýho pacienta tam měl.Byl na sebe vcelku pyšný. Už pomohl jisté dívce z anorexie, jedné Dámě z porozvodové deprese, jednomu chlápkovi, který se chtěl zabít.
A spoustě dalším.Zatím co ti dva, žili poklidný manželský život.
Ulice New Yorku halila temnější tma, a v té se pohybovala postava muže.
Muže, který měl mysl tak bláznivou, a krutou zároveň.
Onen muž, sledoval tento manželský pár.
Už znal jejich denní program, místa kam chodí, dokonce i číslo jejich bot.
Byl připraven na svůj zásah do jejich soukromí. A sakra se na to těšil.
Už mu scházel pocit někoho vlastnit, nebo zabít.
Byl to sakra dobrý pocit, když z těla vyprchával život. Miloval ten pocit, někoho vlastnit. Držet jeho holý život v rukou.Měl kdysi svou děvku, ale ta ho opustila.
Chtěl jí zpět.
Věděl, že on jediný ho může dostat zpět na výsluní.
ČTEŠ
Broken Heart
FanfictionPokračování povídky Broken Boys. Derek a Stiles po usmíření, žijou svůj sen v New Yorku. Po letech, který trávili od sebe odděleně a po Derekovo nemoci jsou konečně šťastný. To se rozhodne změnit muž z temné minulosti jednoho z nich. Jak oba ustojí...