M-am trezit brusc. Iar cosmaruri... ma satur de tot. O sa mor de inima in curand. Niall m-a linistit dinnou si a zis ca azi o sa faca schimb cu Harry. Vrea neaparat sa discute cu mine.
Pe la pranz Harry a venit cu castile in urechi si eu am plecat la baie. Aratam groaznic. Dupa o siesta aratam decent. M-am intors in camera si am mancat cele aduse de Niall.
Dupa un timp i-am scos din urechi castile si l-am intrebat:
-Ce e de ai vrut sa discutam?
-Aah.. pai de ce ati facut pariul ala pe seama mea?
-De unde stii?
-Am ascultat acum 3 zile pe la usa dupa ce venisem de la innot. Si am doborat ceva si a trebuit sa fug.
-Stai... deci tu ne-ai spionat?
Aparent Alex nu e pe insula... sau doar mi se pare?
-Am facut pariul, deoarece ea nu ar fi recunoscut ca te place nici moarta. E dificila mai mereu. Si asa macar daca pierdeam stiam ca ea e fericita...
-Ah... ma simt ca un idiot pentru ieri!
-Mergi la ea... rezolva totul.
-Esti sigura?
-Da. Voi fi bine...
A fugit spre cabana noastra si eu m-am asezat pe jos. Podeaua era prea buna. Ce e cu mine... visele astea devin incontrolabile!
Prin tot corpul au trecut fiori si am lesinat. Nu m-am trezit decat in lumina soarelui.
-Ce?
-Esti bine?
-Da... ce s-a intamplat?
-Ai lesinat si te-am scos afara. Sper ca e bine?
-Da, Niall. Mersi.
Alina vine langa mine si zice:
-Stiu ca nu sunt doctor, dar am nevoie sa iti fac controlul de baza. Nu ai cazut din picioare degeaba.
-E ok.
Dupa ce medic Alina a inspectat totul a dat un verdict.
-Ai febra junglei. E normal pentru zona asta. De aici vine frisoanele si durerile de cap. Poate ai avut si halucinatii.
-O duc in cabana mea. O sa stea acolo.
Dupa ce imi aranjeaza totul, Niall ma lasa singura. Ziua a trecut greu... Mai priveam geamul si ma uitam la Ni. Statea si ma privea la fel. Ii era dor de mine...
Pana a doua zi, am fost nevoita sa iau antibiotice si sa stau inchisa... cred ca Alex a fost o halucinatie.