''Yargıtay kararları ışığında,hırsızlık suçuna teşebbüs.''Başlığı altında ufak bir araştırma yaptım.Hırsızlık suçu TCK'nın 141. ve 147. maddeleri arasında düzenlenmiştir.Ve 142. maddesine göre,fail 3 yıldan 7 yıla kadar cezalandırılırmış.
Evet adalet nerede?Sen benim kalbimi çalarken ortalıkta olmadığı gibi.Hayallerimide alıp götürürken hiç sesini soluğunu çıkarmadı adalet.Ve seni kalbimde kurulu olan bir mahkemeye verdim.Savcı mı?Heh işte!o da beynim.Hiç mi yüzün kızarmadı,bu yüz kızartıcı bir suç iken.Bu tamamen planlanmış bir vaka.Sanki oturdun ve o zeki planları kurdun.
Hayatıma bundan sonra benimle olacakmış gibi girip.Benden bana dair herşeyimi alarak gittin.Hiçbirinden yana problem yokta,peki ya hayallerimiz?Hayallerimizi niye çaldın benden.Koskocaman bahçeli,masmavi bir evimiz olacaktı,etrafı çit ile örülü.E ikide çocuğumuz olacaktı bir kız bir erkek.Ama erkek olan büyük olup sahip çıkacaktı kardeşine.Biz çalışacaktık güzel bir birikim yapacaktık gönlümüze.Gençliğimizde ki aşkı diri tutacaktık ömrümüz de. Herşey çok güzeldi.Sen başta olmak üzere herşey...
Şimde mahkemelik olduk seninle.Ve ilk mahkemeye gelmedin,ertelendi.Bu mahkemenin sonuçlanması için ifade vermen gerekiyor sanırım.Korkma tutuklanmazsın,en kötü para cezasına döner ve zengin olurum.Biliyorsun benim en büyük zenginliğim o ellerini tuttuğum an.Benim paramda,zenginliğimde ellerin.Sakın ifadeni kaçırma.Bakarsın bir karar çıkar ve 3 ile 7 yıl arası ceza alırsın.Ne yaparım ben 7 yıl sensiz?Bu büyük kayıp.Ne kadar erken başlarsak o kadar çok kazanırız hayatta.Kaybetmek yok zaten.Kazanamadığın şeyi nasıl kaybedebilirsin?He birde kaybedecek bir nesnen yoksa neyi kaybedebilirsinki?Ben hayallerimi kaybettim,gençliğimi,diriliğimi,mutluluğumu,armağanımı,suyumu.Bunların hiçbir önemi yokta,BEN SENİ KAYBETTİM,SENİ!!.En önemlisi bu.Bıraksınlar şimdi bu ''Adalet,Mülkün Temelidir.'' Ayaklarını.Hani nerede adalet var mı en ufak kanıt'ı?Sen bu kadar ağır bir suç işlemene rağmen elini kolunu sallayarak rahatça gezerken.Ben korkar oldum sokağa çıkmaya.Olur da başka biri dost gibi yaklaşıp kandırırsa beni diye.Bir canım kaldı.Onuda alırlarsa benden,ne anlamı kalır sahiden bu zamana kadar verilen savaşların,umutların,Ne anlamı kalır.Evet bekliyorum seni mahkemeye.Gel ver ifadeni avukatta tut kendine.Çünkü benim sana atayabileceğim bir avukatım yok.Tanıdığım hiçbir avukatta senin ''ALNIN'' ak çıkmanı sağlayamaz bu kalpten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşam uzun peki ya mutluluklar?
RomanceBu kesinlikle bir kitap değildir.Bu derdini kimselere anlatamayan,içine kapanık,güneşle birlikte kaybolan bir çocuğun kendiyle verdiği sınavdır.Bu sessiz çığlılıkların birer harf şekline bürünmesidir.Başımdan geçen olayları ve mutlu olmanın sırrını...