ENJOY

185 1 0
                                    

Bulunduğum ortamdan dolayı kalbim hızla atarken kendimi sakin tutamıyordum. Sahi kalbim neden bu kadar hızlı atıyordu ki? Heyecandan dolayı mı? Yoksa şuan bir erkeğin daha doğrusu okulun sex tanrısının kucağında oturup korktuğum için mi ..?  İnanın bunun cevabını bende bilmiyorum. 

Rahatsızca yerimde kıpırdandığımda erkekliğini hissetmiştim. Kalbim bu sefer korkudan çarparken ne yapacağımı bilemedim. Ellerini belime sardığında içime yayılan korku hissi ile ne yacağımı düşündüm. ne yapabilirdim ki.. Bayan Morgan derse devam ederken  Justin'in ne yapacığını bekledim.. 

Korku ve heyecan bedenimi sararken bir şeyler düşünemiyordum. sürekli bir şeyler yapıp düşünmemi engelliyordu. derdi ne çocuğun? ne zamandan beri okulun eziklerini sikmeye çalışıyordu? o kadar sürtük varken neden başkası değil de ben? Sınıftaki herkes dersle ilgilenirken birisi göecek korkusuyla Justin'e döndüm. gözleri kısıktı başını geriye atmış sırıtıyordu. Bayan Morgan'dan gelen sesle Justin'in kucağından kalkıp yanındaki sandalyeye oturdum. derin nefes alıp verirken sakinleşmeye çalışıtım. nefesimi düzene sokup sınıfa göz gezdirdim. Bayan morgan öndeki ilk sırada oturan çakma sarışana ve yanındaki çocuğa bir seyler sorarken rahatlamıştım. 

SON DERS

Son  ders zili çalarken herkes toparlanıp çıkarken cebimden telefonumu çıkardım. o dersten sonra ne Demi  ne de Justin ile karşılaşmıştım. sınıfta Justin'in kucağından indikten  beş dakika sonra zil çalmıştı ve bende hemen kaçmıştım. telefonumun kilidini açıp rehberden şebeğimi bulup mesaj yazmaya başladım. 

Kime: Şebeğim 

Nerdesin? Eğer beş dakika içinde bahcede olmazsan partiyi unut. 

Gönder tuşuna baktıktan sonra çantamı kaptığım gibi uzun koridorda ilerleyim bahceye çıktım. Herkes okuldan uzaklaşırken siyah Range Roverime binip Demi'yi beklemeye başladım. iki dakikaya yakın zamanda telefondan gelen ses ile irkildim. cebimden telefonu çıkartıp kilidini açtım. mesaj kısmına girip mesajı görüntüledim. 

Kimden: ŞEBEĞİM

geliyorum bekle. parti bu akşam yapılacak. alışverişe gitsek? giyecek birşeyim yok. lütfen. 

Derin nefes verip mesaja cevap yazmaya başladım. 

Kime:ŞEBEĞİM 

tamam. 

PARTİ ZAMANI

''Demi eğer içeride beni yanlız bırakırsan seni beklemeden giderim'' bu cümleyi kaç kez söyledim bilmiyorum ama ciddiydim. kesinlikle onu burada bırakır kaçardım. Arabadan inip partinin yapılacağı eve doğru ilerledik. 

içeri girdiğimizde herkes eğleniyodu. içki içenler, sarhoş olanlar, yiyişenler, ayakta sex yapanlar vs. vs. yüzümü buruşturup boş olan koltuklara oturdum. beş dakika sonra Demi elinde iki bira ile yanıma oturduğunda asıl eğlencenin şimdi anlamıştım. 

Parti son hız devam ederken biz Demi ile bira içip koltukta oturuyorduk. açıkcası sıkılmıştım ve gitmek istiyordum. ama Demi'ye söz vermiştim. ''Nelly ben dans etmeye gidiyorum gelecek misin?'' Başımı hayır anlamında sağa sola salladığımda arkasını dönüp dasn edenlerin yanına ilerledi. 

oturduğum koltukta hareklilik olduğunda başıma kaldırıp kim olduğuna baktım. Justin? ah tanrım sen kurtar. 

''Naber bebeğim?'' Elindeki içki bardağını masaya bırakıp yanıma yaklaştığında şaşkınlıkla onu izledim. Bebeğim demesi biraz garibime gitsede bir şey demeden ona baktım. Elini elimin üstüne koyup tuttu ve beni ayağa kaldırdı. şaşkınlıkla onu izlerken ikimizde arka bahceye çıkmıştık. derdi ne bu çocuğun? 

arka bahcede bulunan ikili koltuğa oturup benide tam yanına oturtmuştu. içime yayılan korku ve heyecan sayesimnde vücudum titrerken titrek bir nefes verdim.  ''Neden buraya geldik?'' dedim sakince. ''içeride eğleniyorduk. ''

Söylediğim şeye gülerken omuz silkti. ''seni yakından tanımak istiyorum. şimdi.. ben sana soru soracağım sende cevaplayacaksın tamam mı?'' şaşkınlıkla başımı sallayıp onayladım. 

''kaç yaşındasın?'' başımı ona çevirip sakince cevapladım. ''18.'' başını sallayıp diğer sorularını sormaya başladı. 

''en sevdiğin renk?''

''mor'' dedim başımı gökyüzüne çevirirken. 

''Bakire misin?'' sorduğu soruyla seslice yutkundum ve şaşkınca ona döndüm. evet şimdi rezil olmuştum. bakire meryem ben.. 

Justin şaşkına bana bakıp ''Tanrım.. sen.. sen bakiresin'' dedi.. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 16, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ENJOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin