SEHUN

411 17 5
                                    

Sen bir idolsün. Sehun'la  arkadaşsınız,birbirinizi seviyorsunuz ama  haberiniz yok. Aynı şirkette değilsiniz. Grubunun patlaması için şirket seni Exo'dan bir üye ile sevgili yapacak. Şirkete gidiyorsun ve tüm Exo üyeleri bir odada toplanmış.
Sehun's reaction
Menajer  Baekhyun ile sevgili olacağınızı  söylediğinde  birbirinize bakarsınız. Menajer odadan çıktığında Sehun elinden tutuyor ve odadan  çıkıyorsunuz.
Sehun: Baekhyun'u seçeceklerini biliyor muydun?
Y/N: Hayır. Bana bir şey söylemediler. Baekhyun  olmasına çok şaşırdım.
Sehun: Gidip menajere Baekhyun  yerine benimle olmak istediğini söyleyelim.
Y/N: Neden ki?
Sehun: Biz arkadaş olduğumuz için daha rahat davranırız. Ama Baekhyun'la gerçek sevgililermiş gibi görünmezsiniz.
Y/N: Kabul edeceklerini sanmıyorum,çoktan karar verdiler.
Sehun: Neden beni kabul etmiyorsun? Baekhyun ile mi olmak istiyorsun?
Y/N: Bunu da nereden çıkarttın? Saçmalamayı keser misin? Baekhyun'u tanımıyorum bile. Şirket böyle karar verdi ve ben uymak zorundayım.
Sehun: Sen söylemezsen ben söylerim.
Y/N: Neden böyle yapıyorsun? Beni zor durumda bırakıyorsun. Bunu neden yaptığını anlayamıyorum.
Sehun: Tamam Y/N. Ne yapmak istiyorsan yap.
Arkasını döndü ve gitmeye başladı.
Ona yetişip durdurdun ve "Sehun lütfen böyle yapma. Seninle aramızın bozulmasını istemiyorum."dedin. Üzülmüş gibi görünüyordu ve sonra ayaklarını yerden kesecek o cümleyi söyledi: "Seni seviyorum işte. Neden bunu anlamak bu kadar zor?"

Merhaba. Arkadaşımla aklımıza birden reaction yazmak geldi ve biz de neden yazmayalım dedik. Umarım beğenirsiniz. ❤️🤗😋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 15, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 Exo Reaction Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin