Σκηνή 1η🎬

25 4 10
                                    

🎶Ah, yeah, ah, yeah
I got this feelin' inside my bones
It goes electric, wavy wh..🎶

-ΔΑΦΝΗΗΗΗ!😱

-Τι έγινε ρε Άρτεμις γιατί με πέρνεις τηλέφωνο τέτοια ώρα κοιμαμεε..😴

-Πλάκα μου κάνεις έτσι?ακόμη κοιμασε? 5 πήγε.

-Γύρισα 7 το πρωί απ το "Κέντρο Αθηνων"τι θες τώρα?

-Λοιπόν άκου!Είναι εδώ ο Χρήστος και μου λέει να πάμε Mac (Donalds) να με κεράσει για τα γενέθλια μου και θέλω μια δικαιολογία για μην πάω.Μπορείς σε 15' να είσαι εδώ?

-Αααα Χρόνια πολλαα μπουρμπουλιθρινακι μουυυ!!!..Καλά πήγε κιόλας 12/11?

-Δαφνη συγκεντωσου δεν είναι αυτό το θέμα μας..Λέγε μπορείς να έρθεις ?

-Άντε να δω τι άλλο θα κάνω για σένα.Έρχομαι.

-Σ ευχαριστώ μωροο!

Ετοιμάζομαι όσο πιο γρηγορα μπορεί να ετοιμαστεί κάποιος μισό κοιμησμενος .Βάζω ενα μαύρο φούτερ ενα μπλε τζιν και τα vans μου.
Κλειδιά ,κινητό έφυγα!

*Α καλέ περεπιπτοντος.Είμαι η Δαφνη.Πάω 3η Λυκείου ,μενω Αθηνα και δεν εχω και την πιο φυσιολογικη ζωη.. και τα υπόλοιπα θα τα μάθετε στην πορεία!*

(Στο τηλ):
-Έλα έφτασα.Που είσαι?

-Κοίτα ευθεία.

-Α οκ σε βλέπω.κλείνω.
- - - - - - - - - -
Δ-Που είναι το αστερι της φασκομιλιας?

Α-Μην τον λες έτσι ρεε..Και είναι κάτω με την παρέα του.

Δ-Ωραία..οπότε εμείς εδώ χαλαρά και μόλις περάσει σνομπ υφακι.

Α-Καλά οκ...Ααα κοίτα τον μ@λάκα
Φευγει!

Δ-Δεν πειράζει.Τώρα θα πούμε τα δικά μας.

Ξαφνικά κάποιοι πλησιάζουν..
"Αααα OMG...Έρχεται ο αδερφος της..yes yes yes..Επιτέλους θα τον δω μετά από τοσε μερες!!.Ουυ...Ω fuck πως θα με δει ετσιι γαμωω...(μια χαλαρή εσωτερική αντίδραση γενικα).Α υπέροχα είναι με τον παντελή πωωω "

Από την άλλη μεριά βλέπω να έρχονται οι κολλητοί μ (ο Αντρέας και ο Διονύσης )*Ωραια θα περάσουμε και σήμερα.*

-Γεια babies (είπε ο Αντρεας)

-Γεια! (Πάω και τον αγκαλιάζω.)

-Εγώ αγκαλιά δεν έχω ?λέει ο Αχιλλεας.

-Όχι μωρέ κρίμα..
(Μα καλά Ποσά κιλά ηλίθια παίζει να είμαι ??)

-Καλάα..
- - - - - - - - - -

Μετα απο λιγο Καθίσαμε όλοι μαζί σε ενα παγκάκι, ο Αχιλλεας (ο αδερφός της Άρτεμις) καθετε δίπλα μου από την μια γωνία του παγκακιου ,εγώ στο κέντρο και η Άρτεμις στην άλλη γωνία .Οι υπόλοιποι είναι ορθοιοι.

Σε κάποια φάση ο Αχιλλέας με τραβάει και ξαπλώνω με το κεφάλι μου στα πόδια του"Αα τι τζέντλεμαν χα"

"Κάνεις δεν σχολιάζει τιποτα,αλλά τα αγόρια κοιτάνε με ένα ύφος...αχχ θέλω να τους δείρωω"

Περνάει λίγη ώρα ακόμα με διάφορες συζητήσεις και τα γνωστά καφρικα ,καμμένα και σεξιστικά αστεία των αγοριων και φτάνει η ώρα που πρέπει να φύγω και ΤΟΤΕΕ....... (Μουσική αγωνιας)......
Σκύβει από πάνω μου και ..και..με ΦΙΛΆΕΙ?!!

Εκείνη την ωρα εκατομμύρια volt με διαπέρασαν ενιωσα την καρδιά μου έτοιμη να σπάσει ,να βγει έξω από το σώμα μου και αυτές τις πεταλούδες στο στομάχι ..Ναι Ισχύουν και οι πεταλουδίτσες ,τουλάχιστον στην περίπτωση μου.Ήταν τόσο μαγικό σαν να βγήκε από παραμύθι αχχ...

Και απλά μάντεψε αυτη την γ@μημενη αντίδραση μου ..δηλαδή η ηλιθιότητα μου λυγίζει σίδερα!

Δ-Τι?

Α-Ε.Μαλακά την φασωνεις και σου λέει "τι?"

* Σορρυ κουκλε μ σε θέλω εδω και εναν ολόκληρο χρόνο με "φασωνεις" όπως λες ,έτσι στο άκυρο ..τι αντίδραση περιμένεις?*

"Είχα γίνει κατακόκκινη και από αυτό που έγινε αλλα και από την ντοπη μου για το υπόλοιπο συμβαν.."

Δ-Συγνωμη πρέπει να φύγω...

- - - - - - - - - - -
Όλο το βράδυ δεν κοιμήθηκα ,ειχα βαλει στα ακουστικα μου να παιζουν χαμηλα τα αγαπημενα μου τραγουδια το μονο που εκανα ηταν να τον σκέφτομαι.

Τοσα συναισθήματα,πρωτόγνωρα που δεν μπορώ να περιγράψω να μου βγαίνουν μονο και μόνο από ένα άτομο εγω να νιώθω τέτοια χημεία μεταξύ μας να ξέρω ότι θα καταλήξουμε μαζί και αυτός απλα να με έχει ως παιχνίδι γιατί το ξέρω καταβαθως ότι γι αυτό με Θέλει ...Αλλά εγώ δεν ειμαι απλα ερωτευμενη μαζί του τον αγαπάω και δεν θα ξεμπερδέψει τόσο εύκολα..

Τόσες σκέψεις σε ενα μονο βράδυ που να χωρέσουν ..
Είδη αρχίζει να ξημερώνει πρέπει για άλλη μια μέρα να περάσω άλλες 7 βασανιστικές ώρες στο σχολείο πφφ...

Λοιπόον αυτο ηταν το 1ο κεφαλαιο!Ελπιζω να σας αρεσε για ο,τι θελετε να διωρθοσω Γράψτε μου ένα σχόλιο.
Πολλα φιλακιααα!
Αν θέλετε να συνεχίσει αυτό το βιβλίο πατήστε το ☆ κάτω↙

Just Stay.Where stories live. Discover now