04.12.17
İYİ OKUMALAR ʕ •ᴥ•ʔ
/Mİn Jİ/
Gerizekalı alarm sesi ile kalktım.Üzerimi giyinip hızlıca zor olsada okula vardım. Okulun ilk günü klasik tanışmalar gerçekleşti..
rose ile sıramızda her zaman yaptığımız gibi yeni gelen çocukları kesiyorduk.. Bu bizim için artık klasik hale gelmişti.. Bu sene baya TAŞ transfer öğrenciler gelmişti.
Bunu sevdim.
Sürtük değilim yada değiliz. Ama sevgili yapmayacağımız anlamına gelmez.. Rose kendine göre bulmuş ki bana çaprazındaki sırayı gösteriyordu... Fena değildi..
Adıda sanırsam 💟 KİM SEOKJİN 💟
Hepsi birbirinden TAŞ iken hangisini seçeceğimi bilmiyordum. Ama biraz olsun dikkatli bir seçim yapmam gerekiyor ki bir daha aldatılmamak için bunu yapmam gerek..
Evet aldatıldım..
Eski sevgilimin evine süpriz için gitmiştim. kapıyı bende anahtar var olduğu için hemen içeriye girmiştim.. ve bir odadan sesler geliyordu.. ama bu normal ses değildi bu bildiğin sevişen insanların sesiydi.. hızlıca kapıyı açtım ve görmem ile gözlerimin dolması bir olmuştu..
SEVİŞİYORLARDI.
hızlıca evden çıktım.. 1 hafta boyunca okula gitmedim ve gitmekte istemedim.. her seferinde bana ulaşmaya çalıştı ama hiçbir şekilde ulaşamadı..
ondan nefret ediyordum..
bana Rose yardım etti. Artık güçlüyüm diyebilirim. Ve o kadar kolayda artık kırılmıyorum..
peki ben nemi yaptım?
Her gecemi değerlendirip Rose ile barlara gittik ve çoğu geceyi içerek geçirdik.. Şimdi fazla yapmıyoruz.. Belirli günler..
Ama hiç birisi ile YATIP yada ÖPÜŞMEDİM.
Evet biraz SAÇMA..
/AKŞAM/
Okuldan geç çıkmıştım çünkü dans çalışıyordum. Okulda dans grubu kurup yarışmalar düzenleyecek diye duydum..
Ve bu benim için bir şans olabilir diye düşünüyorum. Dans odasında ama ilk defa yalnız değildim çünkü yeni TAŞ YENİ TRANSFER ÖĞRENCİLERDEN olan çocuk vardı.. onu izlediğim kadarıyla o BENİM ON SAATTE ÇALIŞTIKLARIMI çok KOLAYCA yapıyor.. belki ondan biraz ders alırım diye düşünmedim değil..
Ama bu çocuk gün boyunca gülüyordu. Dans ederken baya ciddi ve odaklı bu huyunu baya beğendim. Adıda sanırsam işittiğime göre
J-HOPE'du sanırsam.. bu çocuk seçimim olabilir..
Eve yürürken bu sefer daha çok müzik dinlemek için yolu uzattım ve ilerledim..
Bu yoldan sadece sabahları geçiyordum. Nedeni yok..
İlerlerken sokak lambalarını bir yandan sayıyordum bir yandan dans replikliklerini yapmaya çalışıyordum.. Baya yorgun olduğum için bir banka oturup dinlemeye karar verdim..
Oturdum..
Ayaklarıma bakıyordum ve sallıyordum.. etrafı izliyordum..
Biraz daha izlemeye devam ettim..
Şunu fark ettim müzik dinlerken zaman sanki o an yavaşlıyormuş gibiydi.. yada sadece yanılıyordum..
Ve birden Birisi kulaklığımı çıkartıp yanıma oturdu..
Ona öyle şaşırmış bir şekilde bakıyordum ki o bile arkasına bakıp birisi var mı diye baktı..
yaşadığım durum saçmaydı..
Bu üniforma,bu bizim okuldan olmalı..
HA! Bu bizim TAŞ ÇOCUKLARDAN olandı..
kulaklığı alıp taktı.. ve yanıma yaklaşıp oturdu..
Ben dizimi dizlerimi yapıştırıcı gibi kenetlerken o bacaklarını açmış salık bir şekilde oturuyordu..
ve bana döndü..————————————————————————
OY+YORUM= HAPPY ARMY
💜HAPPY BİRTHDAY JİN 💜🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
419 WORDS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOONLİGHT -PJM 🌓
ChickLit-ÖZELLLİĞİMDEN NEFRET EDİYORUM, AMA SEN ÖZELLİĞİMİ SEVME NEDENİMSİN...