42.rész

113 7 0
                                    

Andy Biersack

-Okos vagy Biersack!Aki eddig nem tudott Chat-ről már tud.A rajongó táborunk Andy-s része teljesen rá van szállva!-oktatott ki CC.Sajnos Chaty teljesen ki van készülve.A gyűlölködő,trágár megnyilvánulások elől a fürdőbe zárkózott és nem enged be.

-De én nem ezt akartam!-túrtam hajamba idegesen.

-Tudom haver,de előbb mérlegelned kellett volna!Nem egy sima civil vagy!-a hangja bosszús volt.Tudtam,ha haza értünk egy alapos fejmosást fogok kapni a srácoktól.-Na nekem mennem kell,az asszony vár!-és bontotta a vonalat.

Jobb ötlet híján insta-sztoriba kezdtem beszélni.

-Sziasztok srácok!Tudom,hogy láttátok az újságok címlapjain lévő dolgokat.Igaz,megkértem Chat kezét.Erre ti rászálltok.Boldog lennék ha ezt elfogadnátok,van három közös gyerekünk és szeretjük egymást.Nem sokárra egybe is fogunk kelni.Jó lenne ha ezt megértenétek.Nélkületek a banda se lenne és Chat-et se ismertem volna meg!-a háttérben hallatszott Chaty sírása.-Ha Juliet-et elfogadtátok,hellyel közzel,akkor Chat-et miért nem akarjátok?Most sok pozitív energiára lenne szüksége a gyerekek miatt!Próbáljátok támogatni,vagy csak megállni azt,hogy negatív kommentet írtok neki!Köszönöm,sziasztok!-ki tettem a napomnak.
Ezután nyílt a fürdő ajtaja.
Feléfordultam.Rögtön karjaimba fészkelte magát.

-Köszönöm!-húzta le fejem egy csókra,de könnyeivel vegyült az.
Nyúzott és fáradt volt.
Rossz volt így ránézni,az egykor életvidám és kiegyensúlyozott nő most lefogyva,összezuhanva állt előttem.
Töredéke volt önmagának.
Én tettem tönkre.

-Chat!Sajnálom!-szorosan öleltem magamhoz.

-De mit?

-Lefogytál,a média tönkre tett,szomorú vagy!Miattam!

-Egy hét és karácsony,ott majd hízok!-vont vállat erőtlenül.
Teljesen el van havazva,sokszor annyi dolog szakad a nyakába egyszerre,hogy azt sem tudja hol a feje.
Fiatal még ehez.
Pluszba az ünnepek okozta stressz is bekopogott.
Talán most annyi kivétel van,hogy a szüleinél vacsorázunk és az ajándékokat is hamarabb hozzta az angyalka.

Minnél több terhet próbálunk levenni róla,még a gyerekek is.Például mostanában ők pakolnak össze maguk után.
Megértik,hogy az anyuk iszonyúan levan stresszelve.
Nagy karácsony helyett is kis karácsony lesz.
Főleg azért mert semmi hangulatunk az óriásik ünnepléshez.
Stella konkrétan kijelentette,hogy ha megint túlzásba visszük akkor megy Adamhez mert nála még fa sincs.Pedig,könyörgöm hat éves!

De emelett elkezdtük szervezni az esküvőt.
Időpont az 2018. május 26.
A vendégek száma 100 és 120 fő közé tehető és még csak a legközelebbi barátokról és a családról beszélek.

A gyerekek édesek mert tudtukun kívül annyit segítenek,hogy az pont annyira elég,hogy ne legyünk túl terhelve.
De nem sokárra itt kell hagynom őket a turné miatt.

Egy gagyi,rövid rész!
Ígérem a következő tripla ilyen hosszú lesz és jóval tartalmasabb.

De addig is!Békés,boldog ünnepeket kívánok!

xxx_ZomBogi_xxx

Hazugság a maffiában![Andy Biersack ff.](BEFEJEZETT) //ÁTÍRÁS ALATT//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora