Capitolul 23

1.3K 65 30
                                    

C : Deci ce s-a intamplat ? De ce e asa distant de mine?
E : Eu si Vlad ne am cam ... certat
C: Ceee? Dar de ce ?
E : Era prea protector
C : Fetele astea ...luati decizii asa.. semeni cu AleV
E : De ce ? Ce a mai facut ?
C : Ne am despărțit
E : Cum?!? In numele lui D-zeu , de ce ați facut asta ?
C : Ea a zis ca ar fi mai bine sa fim prieteni... dar eu tot o iubesc...
E : Poate are legatura cu vecinul ei ?
C: Ce vecin ???
E : Era un băiat cu care am vazut o , bine ... spionat o ... dar nu stiam ca e ceva intre ei, nici nu ma mai baga in seamă..
C: Cum il cheamă ?
E : Nu stiu ... dar eu tot sufăr pentru Vlad
C : Of ... uneori cred ca semănăm atât de mult...
Amândoi: Parca mai degrabă as fi frate/soră cu tine decat cu Vlad/AleV ...
Amândoi:  Ok ... e ciudat

E : Totuși peste câteva zile incepe scoala...
C : Te simti mai bine ?
E : Da , de ce ?
C :Vrei sa iesm in parcul de distracții ?Sa mai profităm de timpul liber pana mergem la închisoare 😂😂
E : Mi-ar plăcea! Stai sa ma pregătesc ...tu ?
C : Eu sunt deja gata!
E : Inseamna ca ma poti ajuta sa ma îmbrac :))
C: Ok ? Sa vedem ce ai in dulap  Închide ochii :)))
E ciudat sa ma vadă un baiat in sutien si chiloti si .. sa îmbrace un băiat.... un băiat care nu e Vlad ...
E : Inca cineva care se pricepe la haine mai bine ca mine 😂
C : Nu vreau sa ma laud dar am tone de haine ... si trebuie sa stiu cand trebuie purtate
E : Cum zici domnule modest :))

 si trebuie sa stiu cand trebuie purtate E : Cum zici domnule modest :))

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

E : Esti nebun , e super!
C: Nu e decat o bluza acolo ..
E : Ar trebui sa imi alegi hainele mai des :)))
C :As vrea eu , hai

Vlad pov 
Cum a putut sa faca asta ... nu era asa , am enervat o eu ? Oare vrea sa ma schimb ? Nu ... nu pot...
Şpot latra la geam
Ce e băiete? Ai vazut si tu o cățelușa? Nu, nu ,tu rămâi singur cu mine !
Trag o privire pe geam , il vad pe Cristi , era cu o fata langa el .... era AleV clar .... stai... aia nu e ... Ale ?!? Deci de asta s a despărțit de mine ? Pentru fratele meu? Nu se poate...
Mă gandesc sa strig , dar degeaba  , nu ma aud .... Ce mă fac ?

Eu pov :
Mă simt bine langa Cristi, e o persoană blândă si timida care imi vrea binele ...parcă ar fi fratele său.... si miroase ca el :3
Aproape am uitat ca sunt supărată pe Vlad .
Am ajuuns.
Prima oara mi a sărit în ochi o roata din aceea la care se castiga premii random daca tragi de ea ... si logic că ca alea nu iti pica niciodată si te alegi cu ceva prostie de doi lei ...
Eu ma uitam insistent la ea si Cristi a observat
C : Vrei sa incerci? 
E : Ce ? A ... nu , nu simt ca am noroc acum ...
C: Haide , esti cu mine , doar o invartire si atât
E : Ok ... spune eu si pun mâna.  Încercând să mă concentrez , el pune mâna pe a mea , asta imi da curaj.  Am dat de roata si a picat numarul 7 .
Ne uităm la premii . Nu mi a venit sa cred ... era un ursulet imens de plus 😻 Cel mai mare dintre premii
Omul : Ati avut noroc copii , sa l păstrați sănătoși
Noi - Multumim mult ❤ O zi bună
Si ne mai plimbam
E : Nu cred asta ... mi-a revenit norocul ?
C: Asa se pare ... deci ti-a plăcut roata aia ? Ce zici de asta ? Spune ararând vu degetul o roata imensă, albă.
E : Ă ..  pff sigur
C : Ti-e frică?
E : Mie ? Eu ma gândeam ca iti e tie si de aia...
C:  Te inteleg daca iti e teama , tuturor ne e frica de ceva
E : Ce ai spus ? Două bilete va rog !
C : Esti sigură ca vrei sa faci asta ?
E : Ti-e frică?
C : Urca mai repede ...
Roata incepea sa urce încet.... nu imi îmi era frică cat timp nu ma uitam in jos... dar cand am ajuns sus , mi am amintit ca m am dat cu Vlad in primele zile de relatie in toata asta... după am vomitat.  Însă acum eram bine . Era destul de mult zgomot,  insa era atât de frumos . Cristi si a dat seama ca ma simt rău, asa ca mi a pus mana dupa gat si eu m am lăsat pe el  ... lucruri ce le fac orice prieteni,  nu ? E normal. 
Deodată roata se oprește . E cumva Vlad pe aici de apare ghinionul ? Si chiar aud vocea lui ! Ce ?? Băiatul asta chiar are ceva cu mine ...

Doar noi doi ❤/ w. Vlad MntUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum