Τake off, take off, take off all your clothes.

251 13 4
                                    

*//WARNING//WARNING//WARNING//WARNING//*
SEX SCENE IN THIS EPISODE

THANKS!
*video starts at 2:10*

//ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ GIF ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ Η ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΔΕΝ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ// 


Τους διεκοψε ο βαθυς ανεστανγμος ομως της Αντιγονης που εδειχνε οτι κατι την τυραγνουσε.

-Εισαι καλα;

Της ειπε ο Λοκι, και αγγιξε με τα κρυα χερια του το σαγονι της ωστε να την φερει αντικρυ του. Να κοιταει τα ματια της. Πλησιασε την μυτη του στο δερμα του προσωπου της, μυριζε παραδεισος.  Κι για να μην λεμε ψεμματα, ηταν το μονο πραγμα που τον βοηθουσε να κοιμηθει.  Ειναι ενας αγγελος, δεν ηξερε πως αλλιως να την χαρακτηρισει.Eιρωνια. Μα αμα κοιταζες τα ματια της θα ορκιζοσουν οτι ηταν αγγελος. Αληθεια.

-Οχι.

Εκανε πισω η Αντιγονη και κοιταχθηκαν. Αξιζει σκεφτηκε μεσα της οταν τον κοιταξε.
''Αξιζει οτι και να περναω. Δεν ειχα καταλαβει ποσο ομορφα ειναι τα γαλανα ματια, μεχρι που σε ερωτευτηκα. Εχω και εγω και εβρισκα την ομορφια στα πρασινα ή στα καφε. Τωρα πια νιωθω τοσο τυχερη που εχω ενα ζευγαρι γαλανα ματια, δικα μου απεναντι μου. Να μου αντανακλάτε ολοκληρος ο ωκεανος λιγα εκατοστα μπροστα μου. Νομιζα οτι τα πρασινα ηταν τα ιδανικα , ηταν μυστηριώδης, σπανια, χανωσουν οταν επεφτε πανω τους ο ηλιος. Αλλα τωρα εχω καταλαβει οτι θελω να περναω καθε στιγμη κοιτωντας τα δικα σου. Δεν θελω χρυσαφι ματια να με κοιτανε το πρωι, θελω το χρωμα του ζαφειριου να μου τρυπαει την ψυχη καθε πρωι, αγαπη μου..''

-Πες μου.

-Αξίζεις τόσα πολλά.

-...

-Κοίτα οι γονείς μου, δεν το πήραν και πολύ καλά το γεγονός ότι ειμαι ερωτευμένη μαζί σου.

Η καρδιά του Λοκι χτύπησε τόσο δυνατά που ορκίζομαι ότι ακόμη και ένας κουφός θα άκουγε πόσο δυνατά χτυπούσε. Εκτινάχθηκε από το στήθος του στο άκουσμα ότι είναι ερωτευμένη μαζί του . Αλλα δεν ήταν αυτό το θεμα.

-Ούτε εμένα ο αδερφός μου.

-Ναι, δεν ειναι μονο αυτο...

-Τι;

-Πριν 4 μερες περιπου ημουν βολτα και με βρισκει ο αδερφος σου, ο Θορ. Και μου λεει να σου μιλησω και να σου πω οτι δεν σε θελω πια στην ζωη μου. Εννοειται πως αρνηθηκα και αυτος μου ειπε οτι θα το μετανιωσω. Φοβάμαι ότι δεν θα ειναι μόνο οι γονείς μου και ό αδερφός σου. Νιώθω ότι όλος ο κόσμος θα ναι εναντίον μας.

Sweet CreatureWhere stories live. Discover now