"Jihyo ah! Kau okay tak Ni? "
"Aku okay.. "
"Ubat dah makan belum!!? "
"Dah lah hyesun.. Hyesun ah "
"Eo? "
Bibir pucat jihyo bergeletar hebat.. Matanya berair lalu memandang hyesun
"B-betul ke aku Ada lagi beberapa hari? "
"Kalau ikut kajian dan doktor pakar.. Haah kau ada beberapa hari.. Tapi! Kau jangan risau! Aku janji akan pulihkan kau! "
'Tak perlu hyesun susahkan diri kau.. Aku okay je lah'
"Hyesun ah.. Jangan susahkan diri kau.. Jaga baby dalam perut kau tu.. Kesian jae hyun.. Nanti dia cakap aku buli kau "
"Mengarut! Kau tak buli aku.. Jangan layan jae hyun tu.. Aku akan pastikan dia takkan marah kau "
"Hm. "
"Okay? "
"Okay.. Hyesun ah.. Sorry kalau aku.. Tak dapat tengok baby kau nanti "
"Jangan mengarut lah jihyo.. Kau mesti dapat punya.. Dah.. Jangan mengarut.. "
Sesak nafas.. Itu di rasakan sekarang.. Dia Cuba mencapai butang merah di kepala katil.. Butang merah itu di tekan.
Akhirnya susuk tubuh itu melorot jatuh ke bawah..
"JIHYO AH! "
Hyesun berlari ke arah jihyo.. Doktor yang terlibat melalukan tugasnya..
Hampir 2 jam mereka berusaha menyelamatkan jihyo akhirnya berjaya..
Jihyo kaku di atas katilnya di temani dengan hyesun yang menggengam tangannya..
Yoojung memasuki bilik jihyo lalu memandang kedua-dua gadis itu.
Yoojung mengeluh perlahan sebelum menghampiri jihyo dan hyesun..
Airmatanya mengalir apabila melihat wajah pucat itu..
'Unnie kena ikut jejak omma appa.. Tinggal lah aku sorang-sorang dekat dunia ni.. Jebal bagilah aku sedikit masa untuk bersama-sama dengan unnie'
Jihyo membuka matanya perlahan sebelum memandang yoojung perlahan dan lemah..
Bibirnya mengukir senyuman yang amat susah diukir .
"Unnie.. Hiskk.. Unnie"
Tbc
Sorry for short update, sorry kalau tak best thanks vote, comments and read.. Luv you annyeong! 😘😍😘😍
Let me know if i was wrong to fall in love with you