Epilog

1.3K 137 20
                                    

Di pejabat bekas Song Ji hyo. Seorang jejaka sedang meneliti computer untuk melihat hasil penjualan..

Jungkook melihat jam di tangan kirinya lalu menepuk dahinya..

"Aduh! Macam mana aku boleh lupa? Mesti Jihyo noona tunggu.."

Jungkook menutup computer nya lalu keluar dari pejabat sweet tooth cafe's..

Jungkook mendekati satu kedai bunga lalu membeli bunga Lily.. Bunga kesukaan jihyo..

Jungkook dengan senyumannya membawa bunga itu ke suatu tempat..




Tanah perkuburan.

Jungkook berdiri di hadapan sebuah makam yang menempatkan jihyo..

Jungkook duduk lalu membersihkan makam jihyo..

Selesai membersihkan.. Jungkook memegang makam itu lalu bercerita sambil menahan perasaan yang menggila.





"Noona.. Macam mana noona dekat sana? Happy tak? Noona.. Noona nak tahu tak lepas noona tak ada semua berubah noona. "

"Cafe yang noona amanahkan dekat yoojung tu.. Yoojung minta kook handle.. So kook ambil alih. Noona yoojung dah berjaya sekarang noona dah nak graduate dah. Hyesun noona pun dah ada baby .. Hyesun noona dapat baby girl.. Cute sangat noona.. Macam noona.. Hisk hisk hisk"

Jungkook tidak dapat menahan perasaannya menangis dengan penuh perasaan.

"Noona.. Hiskk.. Noona kenapa noona.. Hisk kena pergi.. Hisk.. Kook yang bodoh.. Hisk.. Yang tak reti jaga noona.. Hisk.. Kook rindu sangat-sangat dengan noona.. Hisk.. Hisk.. Noona. "


"Noona tunggu.. Kita jumpa satu hari nanti dekat sana ya.. Noona kook sayang sangat dekat noona.. Kook bodoh sebab tak reti nak hargai noona.. Kenapa lah Kook tak sedar permata yang kook cari ada depan mata kook .. Noona.. "




Tangisan demi tangisan itu lah yang di lakukan oleh jungkook sekarang.















"Noona hari dah petang ni.. Esok kook jumpa noona lagi ya.. Noona rehat cukup-cukup dekat sana.. Nanti kook datang noona penat nanti layan kook.. Noona tunggu kook ya.. Kook akan setia sampai akhir hayat kook.. "






"Saranghae.. I love you Song ji hyo.. Rest in peace my love"










Jungkook berlalu pergi dari tapak perkuburan itu.. Semasa perjalanan menuju ke keretanya.. Dia terlanggar seseorang.


"Auch! "


"Sorry-sorry. Saya tak sengaja. "













"Noona"








"Noona"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

End..

Broken Series : [C] The HeartWhere stories live. Discover now