KITAPLAR, KITAPLAR, KITAPLAR

79 9 1
                                    

  Beth tum cesaretini topladi, derin bir nefes aldi ve kapiyi sertce itti. Kapi buyuk bir hizla aciliverdi. Beth sasirmisti. Cunku boyle gizlenmis bir yerin kapisin da kilitli olacagini dusunmustu.

  Icerisi zifiri karanlikti. Rebecca telefonunun isigini odanin icine dogru tuttu.Icerisi biraz aydinlaninca heryerin kitap dolu oldugunu gorduler. "Bir calisma odasina benziyor." dedi Rebecca. "Bir insan neden boyle bir yerde calismak istesin ki. Yerin dibindeyiz resmen!" dedi Beth. O sirada Liz yukaridan sallanan bir ip buldu ve kendine dogru cekti. O ip lambaya bahli olacakti ki lamba yanmaya ve etraf daha iyi gorulmeye basladi.

"Lambanin anahtarini buldum. Hadi telefonlarinizin isiklarini kapatin da sarjlari bitmesin. Giderken de lazim olacak." dedi Liz.

Kizlar isiklarini kapatinca etrafi izlemeye koyuldular. Gordukleri dogruydu. Her yer kitap doluydu. Ama bunlar oyle klasik kitaplar veya ansiklopediler degil, polisiye, dedektiflik, cinayet romanlariydi. Odanin iki duvari kitaplikla kapliydi. Diger duvariysa calisma masasi ve duvara yapistirilmis birkac karalamayla doldurulmustu.

"Vaay Sherlock Holmes! Cok severim." diye atildi Liz eline bir kitap alirken. Rebecca'nin da gozu Agatha Christielere takilmisti. "Burda Agatha Christie'nin neredeyse butun kitaplari var. Burasi her kime aitse buyuk bir Agatha Christie hayrani olmali." dedi.

  Kizlar kitaplari incelerken Beth'in gozune bir kitap takildi. Ancak kitabi eline aldiginda bunun bir kitap degil defter oldugunu farketti. Fakat icini actiginda bir kitap olusturmak icin yazilmis seyler gordu. Biraz okumaya basladiginda bunun bir cinayet romani olacagi asikardi. Bu defteri kizlarin da gormesi gerektigini dusundu ve kizlari yanina cagirdi. Kitap kizlara cok ilginc gelmisti ve henuz basilmamis bir hikaye oldugu icin okumak istediler. Hikaye su sekildeydi:

"Puslu bir gecenin ardindan sabah gunes yuzunu gostermisti. Gunes ben haric herkese gulumsuyor gibiydi. Kimim ki ben zaten? Hayatin adil davranmadigi bir adam! Karisi tarafindan aldatilmis bir adam. Karisinin katili olan bir adam! Hayatimin hatasini yapmisim gibi geldi en basta. Ama sonra bu hayatimin donum noktasi oldu..."

  "Bir hikaye kitabindan cok gunluge benziyor bence." dedi Beth. "Bir katilin gunlugune...Bu... Bu cok kan dondurucu..."

  Kizlar hikayeye ve kitaplara dalmis, zamani unutmuslardi.

"Kizlar! Ogle arasi bitmek uzere, hemen cikmaliyiz burdan." dedi Liz.

  Kizlar kitaplari yerlerine koyup tekrar telefonlarinin isigini actilar. O karanlik ve nemli tunel yolunu simdi geri gitmeleri gerekiyordu. Ama Beth'in akli o kitap veya gunluk herneyse onda kalmisti. Hikayenin devamini merak ediyordu.

HEVESIMI KACIRMAYIN GENCLER AZ DESTEEK  PLS :(

TÜNELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin