İPEK&EGE
Sabah kalktığımda hemen saate baktım, oha saat ne kadar çabuk geçmişti. hemen üstüme etek gömlek ve kısa çorap giyip kendimi dışarı attım tabii ki de telefonumu unutmadım. Okula geldiğimde her kez bahçede oturmuş yemek yiyordu. Çevreye bakındığımda bir gurup erkek beni kesiyolardı. Aldırmadan hemen içeri girdim, yani bodoslama daldığım söylenebilir...
Zil çaldığında her kez sinıflarına dağılmıştı. KAHRETSİN ders neydi geçen hafta değişmişti ders programı. YİNE KAHRETSİN çantamı evde unutmuştum. Ama telefonumu unutmamaıştım. Küçük sınıflardakilerin dolapını patlatım. Silgi kalem ve boş defter alıp panoların oraya gittim. Koridor boş ve sesizdi ve bu beni gerçekten ürkütmüştü... Kendi dersimi ararken birden bire birisi gözlerimi kapattı. Nolduğunu anlamadan ayaklarım yerden kesilmişti. NOLUYODU LAN!? Baş aşağı döndüğümde birisinin beni sırtına aldığını anlamıştım. Eteğim açılmıştı ama umrumda deildi. O kimse bütün güçümle sırtını yumruklamaya başladım. Aptal yerinden bile kıpırdamamıştı.. Hatta ses bile çıkarmadı. 2-3 dk sonra çürük yumurta kokulu bir yere gelmiştik. Neresiydi burası???!! Beni bi sandalyeye oturtup ayaklarımı ve kollarımı bağlamıştı gözlerimi açtığımda ise sabah okula girdiğimde beni kesen çocukların başıydı...
"BENDEN NE İSTİYOSUN SENİ GİDİ PİÇ KURUSU!!??" Diye bağırdım sesimin ne kadar çok çıktığı umrumda deildi. Çekici sırıtması üzünde güller gibi açıyodu. Ama şu çok sinirliydim. Ve ben çok zor sinirlenen birisiyimdir..
Yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Gözlerimin içine bakıyodu, ben de onun. O zaman gözlerinin ne kadar güzel bir bok sarısı olduğunu anladım. Bir anda " BOK SARISI RENGİNDE GÖZLERİN VAR!!" Diye cırladım. O da benim taklidimi yapti ince bi sesle tekrarladı.
"Beni niye buraya getirdin ve benden ne istiyosun!?" Dedim. " Her Şeyin Bi Sırası Var Güzelim.." Dedi ve sesizce odadan çıktı.
BEN ŞİMDİ KAÇITILMIŞ MIYDIM?