"Nah kad "
Akak nurse bertudung tu memberi kami kad laporan gigi . Dahlaa lepas ni rehat , mesti terlepas nasi lemak acik kantin .
Kerusi panjang yg digunakan untuk murid check gigi telah sedia untuk ditindih dengan manusia . Aku pegang tangan fatimah . Sejuk woi . Dua doktor perempuan , dan seorang doktor lelaki .
"Faris Aqasha "
Nurse bertudung tadi memanggil faris dirawat . Nampak kaku muka ketua kelas , dan ini telah membuatkan shafiq ketawa terkekeee .
"HAHAHA mukaa macho , dalam hati kecut " shafiq kembali ketawa apabila faris mula cuak dengan peralatan .
"Fatimah zaharaa "
Farimah bangun dan melepaskan pegangan . Aku berlari untuk mengejar , fatimah menggeleng lalu menjerit "duduk laa kauuu dengannncrushhh kauuuuuu " aku terduduk , aku menjeritt "naehi naehi " fatimah dengan sekelip mataa hilang . Akuu mencari cari dimana keberadaan beliau .
Tudung aku ditarik kebelakang sedikit . Terus aku terjaga
"Kau pehal do ?"shafiq bertanya dengan muka polos
Laaa , aku yg tengah bersandar dekat balkoni luar bilik rawatan boleh tertidur . Sakai laaa dah laa mimpi fatimah .
Cakap pasal fatimah , dia mana ? Baru je aku nak tanya syafiq , aku terdengar suara mengerang sakit . Syak dah fatimah la tu . Natasha mana ?
"Weh fiq , mana tashaa ?"
Shafiq yg tengah ikat tali kasut , memandang aku . "Entah diaa , dia keluar dengan doktor pergi pejabat "
Aku pun "erm kan jee "
"Weh fiq , pasal yg aku tercall kau tu sorry tau , srs aku tak sengaja "
Shafiq memandang aku " hahaha takp---"
"Tengku shafiq"
YOU ARE READING
[ Whatsapp ++Jinyoung ]
FantasyAplikasi yg mampu mencetuskan pergaduhan antara dua jantina dgn hadirnya bluetick .