ARYA!

13 0 0
                                    

Arya .. Gelecekteki kizimin ismi . Soyadi Çolak olmasada Arya olacak adi. Cok sevdigim ondan kalma tek sey bana.. Ardayla Eftalyanin birlesimiydi! Bir ara atarim size , yirtmadigim veya yakmadigim Arya cizimlerini . Cok sevdim ben aq picini cok sevdim . Herkesten herseyden cok . Kokusuna asiktim mesela , gulusune. Sonra iste .. Biri girdi hep derlerya Allah'in ayirmasindan degilde kulun ayirmasindan korkacaksin! Aynen oyle abi. Ben onu herseye ragmen sevdim . Herkesin o sana gore degil . Kac kez ozur diledi birak artik yeter demelerine ragmen sevdim. Bircok secenegim varken tek secenegim o olsun istedim . Hicbirzaman benim kadar sevmesini beklemedim. Ceyregi kadar sevse yeterdi" cunku biliyordum o gene vazgececekti. Keske dedigim bircok sey var. Ama sen hicbirzaman keskelerim olmadin Arda. Sen her zaman iyikilerimdin ve hep oyle kalacaksin. Bir cicek gordugunde , kokumu aradiginda baska birinde , sildiginde beni kalbinden , soyle olur mu ? Bir kez daha sahit olurum yalanlarina! Bir kez daha sahit olurum seviyorum , asla gitmem deyipte gidislerine! En buyuk bedduamdir lan . Unutma beni unutama! Hep hatirla. Yillar gecsede aradan bir tebessum birakabileyim yuzunde. Ben ogretemedim sana sevmeyi belki ogretir yerime koydun biri.. Gecenin bi yarisi .. Sen orda hatirlamazken bile beni! Ben yaziyorum burda seni. Ne olursa olsun. Cok ozledim ben inkar etmiyorum. En cok ta seviyorum dunyam diyisini. Guluslerimizi.. Sen.baskaydin pic. Hala da baskasin . Cok seviyorum.. Bir gece gelirsem ansizin aklina, biri hatirlatirsa sana beni .. Soyle olur mu ? bileyim hala unutamadigini ... Simdi sen okusan bu satirlari! Yada bosver . Umursama yine! Gecenin sukunetine birak kendini. Tek temennimdir herbiseyim! Beni ozle olur mu ? ..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 16, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZAMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin