bölüm 2

5 0 0
                                    

Araya onca yıl girmisti ama onların aşkının arasına hicbirsey girememisti.İkisi de buyuyup yetiskin olmuslardi.Aradan tam 5 yıl geçmisti.Yaz tatilinde Melisler tatil yapmak icin biryerlere gitmeye karar verdiler.Ve beklenen an gelmisti.Tekrar karsilasacaklardı.Cünkü tatil icin Berkelere gidiyorlardı.Zaten Melisin annesi de iyi anlasirdi Berkenin babasıyla.. Melis çok heyecanlıydı yıllar sonra tekrar çocukluk aşkını gorecekti.Gidene kadar tüm yol boyu hayaller kurdu.. Acaba Berke onu unutmus muydu ? Yada onu görünce nasil bir tepki verecekti ?.. Sonunda Melisler Konyaya geldiler.Ve Berke'nin babası onları karsılamaya gelmisti. Birlikte evin yolunu tuttular.. Melis'in kalbi yerinden cıkacak gibiydi. Attığı her adımda ona yaklastıgini hissedebiliyordu.Nihayet eve geldiler..Ama Berke evde yoktu.Melis üzülmüstü, birazda hayal kırıklığı... Ama olsun gelecegini biliyordu.Aradan cok gecmeden yarım saat sonra Berke kardesiyle birlikte dershaneden eve geldiler.. Berke herkese hosgeldiniz demisti ama Melise demedi. Melis çok üzülmüstü.. Yıllardır sevdigi çocugun onu unuttugunu dusunuyordu.Acaba gercekten unutmus muydu ? Aksam oldu ve dolasmak icin dısarı çıktılar.. Gezdiler,eglendiler fotograf  cekildiler.Ve eve geldiler.Birkac bardak çay içip biraz muhabbet ettiler.Melisle hic konusmuyordu Berke.Gözlerine bile bakmıyordu.Melis artık tüm umudunu yitirmisti.Berke Melisle hic konusmuyor ama ablasıyla sürekli konusuyordu.Sonra Berke Melisin ablasina satranc oynamayi teklif etti.Ama ablası :" ben anlamam Melisle oynayın siz ." dedi.Ve nihayet birbirlerine yaklasacak bir an buldular.Melis artık Berkeye gıcık olmaya baslamsti.Hala onu umursamadıgını düsünüyordu.Melis ćok hırslıydı.Birlikte satranc oynadilar ve hep Melis yendi.Artık sıkılmıstı oynamaktan ama Berke yenilgiyi bir turlu kabul edemiyordu.Melise tekrar oynamak icin yalvariyordu.Saat bayagi gec olunca artık yatma vakti gelmisti.Melis dislerini fırcalamak icin lavaboya gitti.Ve tam arkasını döndügünde Berkeyle göz göze geldi.O an anladiki hicbirsey bitmemisti.Aslında hersey yeni basliyordu.Kısacık bir bakismanin ardindan Melis utanarak yatağına gitti.Ve onu dusunmeye basladı.Ertesi sabah güzel bir kahvaltı yaptılar ama artık geri dönme zamanıydı.Melis ve ailesi yemeklerini yer yemez cantalarını toplayip terminale dogru gittiler.Berkede onları bırakmak icin yaninda gelmislerdi.Bu sefer Berke Hoscakal diyebilmisti Melise.Vedalasıp ayrıldılar.Ve yine kavusacakları anı beklemeye basladılar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 17, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

bölüm 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin