Tidur sebilik🐾

1.1K 115 68
                                    

[Author nak minta maaf sebab Ep 9 tu berbelit😅...Kalau korang tak fhm boleh tnye Author tau..Author dah ubah suai Ep8 supaya tak berbelit...Maafkan Author😔]

*****

[Haena POV]

"Hah?! Tidur dalam bilik Oppa?!".Guanlin sekadar menganguk.

"Haena kan boleh tidur dengan Kakak Guanhee,kenapa kena tidur dengan Oppa?"

"Omma suruh.."Kata Guanlin sambil senyum nakal.

Macam mana nih...Nak tak nak aku kena jugak tidur dalam bilik dia..

"Jom tidur.."Kata Guanlin sambil menarik tanganku.

"Ehh..Sabar lah Haena kena ambik bar---"

"Barang Haena dah ade kat atas dalam bilik Oppa"Kata Guanlin memotong percakapan Haena.

Alah macam mana nih..Tak boleh lah aku nak mengelak..

[Bilik Guanlin]

Besar jugak bilik dia nih..Kemas pulak tu..Berbanding dengan bilik aku..Yang macam sarang tikus..

"Oppa.."Panggilku

Guanlin memandang kearah ku.

"Ade charger tak? Haena nak pinjam boleh?"

"Ade"Kata Guanlin.

" Nah "Kata Guanlin lalu memberi charger tersebut kepada ku.

"Thank you"Kata ku lalu senyum.

"Welcome"Kata Guanlin lalu baring di atas katil.

Aku melihat Guanlin yang sudah terlelap.Mungkin penat sebab beli barang tadi.Aku baring di sebelahnya.

Muka dia aku tenung."Good night Oppa.."Kata ku sambil mengusap rambutnya.

[End of Haena POV]

[Keesokan harinya]

Haena bangun dari tidur.Dia melihat Guanlin yang sedang tidur sambil memeluk pinggang nya itu."Comel"Kata Haena sambil mencubit pipi Guanlin.

Dring Dring

Haena mengambil phonenya dan melihat called id yang menelefon nya itu.

Called id : Chaewon gojes💕💋

"Chaewon telefon lah"Kata Haena lalu menjawab panggilan tersebut.

☎☎☎

Hello?

Hello..Haena kau pergi mane semalam?! aku telefon kau banyak kali kau tak angkat..

Aku tidur rumah kawan.Alah sorry lah phone aku habis bateri semalam sebab tu aku tak bagitahu kat kau..

Kau buat aku risau lah..Kau tidur rumah sape?bukan ke aku jer kawan kau?..

Good morning baby~

Suara sape tu?..Haena kau tidur rumah Guan---

Ehh..Chae--won a--aku rase kat sini takde line a--aku call kau lain ka--kali lah b--byee...

Ehh aku tak habis cakap lagi lah!!

Ttutt

☎☎☎

"Fuh selamat..Hampir kantoi tadi"Kata Haena dalam hati."Haena cakap dengan sape tadi?"Tanya Guanlin sambil memandang Haena."Dengan Chaewon.."Kata Haena sambil senyum.

Boyfriend Upahan [Lai Guanlin💕]Where stories live. Discover now