Nebezpečné setkání

114 12 2
                                    

Ostropacka šla za Rychloocasem a sledovala krajinu. Tábor rychle prošli a teď směřovali k Větrnym skalkám.-Co to se mnou bylo?-pomyslela si a vzpomínala na chvíli, kdy se ji rozbušilo srdce.-Cítím k němu snad něco víc?-ptala se sama sebe.,,....Takže v noci zautočíme."uslyšela hrubý hlas. Zastavila a koukla se nejistě na Rychloocase. Musel to taky slyšet, protože se mu naježila srst.,,Myslíš, že to výjde?"ptázal se křiklavý hlas.,,Zajisté. Mlžní jsou ješté pryč. Nezastavì nás a tak Horský klan nebude připraven."mňoukl hrubý hlas.,,A s našimi spojenci je porazíme a já se dostanu na místo Velitele."dodal a zasmál se. Ostropacka se skrčila. Koukla se na Rychloocase s pohledem:Ostříž!!
On jen kývl, jako by ji četl myšlenky. Oba se skrčili a šli za hlasy.

Vyskočili z křoví a přistali na dvou kocourech. Dva zbylì kocouři seděli a hleděli na ně jako na zjevení. Jeden z těch dvou měl rudé oči a sledoval je nenávistníma očima. Druhý byl bílý s rezavým ocasem a uchem. Rychloocas stal nad tmavě rezavým kocourem s jantarovýma očima. Ostropacka držela na zemi černobílého kocoura s utrženým uchem a zeleným obojkem kolem krku. Bylo vidět, že se snažil dát obojek pryč, ale nepovedlo se mu to.,,Kdo jste?"mňoukl vztekle bílý kocour.,,Mlžní!"zavřískl černobílý kocour. Podívala se na něj.,,Správně. A kdo jste vy?"naježila se ješté víc.,,Copak vám o nás múj tatík neřekl?"mňoukl klidně, ale děsivě rudooký kocour, který je sledoval. Koukla se nej a vystrašeně polkla. Dva kocory, co drželi mezitím vstali a stoupli si vedle svých kumpánů.. Byl tmavě mourovatý s natrženým uchem.,,O-Ostříž?"zeptala se.,,Správně...Šedivko?"mňoukl. Naježila se ji srst. Než však stačilo odpovědět, tak se ozval Rychloocas.,,Není Šedivka!"zavřískl. Stoupl si před ní a byl chystany ji branit. Ostříže to překvapilo.,,Kdo jsou tihle?"ukázal na zbylé kocoury. Ostříž se narovnal. Ukázal na bílého kocoura.,,To je Vichrák."mňoukl a ukázal na černobílého kocoura, kterého před chvíli držela Ostropacka.,,To je Ostrák."řekl a ukazal na posledního tmavé zrzavého kocoura.,,A to je Rudý mrak."dodal. Ostrák se koukal nenávistné na Ostropacku.,,Jak se jmenujete?"mňoukl křiklavým hlasem.,,Rychloocas a Ostropacka. A pokud ji skřivíš chlup, tak ti vydrapu oči."řekl Rychloocas. Vyvalila oči.,,Do boje!"zavřískl najednou Ostříž a Rudý Mrak s Ostrákem se proti nim rozbéhli. Ostrak skočil po Rychloocasi a Rudý Mrak po ní. Zahryzávala se mu do krku a drapala na břiše. Kocour se ji drápy držel na zádech a kousal ji do krku. Tak spolu pět minut bojovali a, když se koukla na Ostříže, tak v jeho očích bylo uspokojení.-Toho uspokuje krev a boj?-pomyslela si a ztemnélo se ji před očima...

Jen omdlela, zase.
21. Kapitola by měla být poslední. Pak budu pokračovat v dalšì knize, kde by měli být Rychloocas a Ostropacka spolu. Není, ale jisté jestli budou spolu už od začátku nebo se během příběhu stanou druh a družka.

1.Kočičí Válečníci-Stíny lesa [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat