Part-1

896 45 4
                                    

Ээж: Хөөе Ким Сохи  хичээлээсээ хоцорлоошдээ. Хурдан бос! Эмэгтэй хүүхэд байж энэ өрөө чинь одоо юу вэ?

Сохи: Ээж ээ одоо босох гэж л байна шдээ. Хар өглөөгүүр орж ирээд үглээд байх юм.

Аав: Хоолоо идээрэй гээд усны хоолойгоор орилох.

Cохи: Өрөөнөөс гараа гээд ээжийг өрөөнөөс түлхэж гаргав. Манайх гэдэг айл буудалд амьдарч бас ажилдаг. Миний өрөө буудлын дээвэрийн өрөөнд байдаг бѳгѳѳд. Харин Аав ээж буудлын доод давхарт ажилаж бас амьдардаг. Доод давхар ч гэж дээ хонгил бас хонгилоос шууд гардаг хаалгатай.

Хичээлдээ явахдаа бэлдээд дүрэмт хувцасаа цэвэрхэн гэгч нь өмсөөд өрөөнөөсөө гараад хонгил руу буув.

Аав: Цайгаа уугаад яв!

Сохи: Үгүй ээ Би хоцорлоо!!! гээд цүнхээ шүүрэн ширээн дээрээс нэг талх хугалж аван амандаа хийн гарлаа.

Ээж: Чи яагаад өдөр бүр ингэж их оройтож босдог юм бэ? гээд араас орилж гарав.

Намайг Ким Сохи гэдэг. Одоо төгсөх ангийн сурагч. Айлийн ганц охин ба аав ээж минь нэг жижигхэн буудал ажилуулж амьдралаа зогоодог юм л даа. Би хичээлээсээ тарж ирээд аав ээждээ тусалж буудалд ажилдаг
/Ихэвчлэн хичээлдээ явдаггүй/Би сурахыг хүсдэггүй. Учир нь сургуульд сурхад их мөнгө шаардагдаж. Аав ээж минь хоолтой хоолгүй дээрээ тулах учраас би сургуульд сурахыг нээх их хүсдэггүй байх.

Гэрээс гараад хорин минут хэртэй явсаны эцэст сургуулийн үүдээр оров. Бас л энд тэндгүй овоорч бөөгнөрсөн хүүхдүүд яахаараа энд тэндгүй ингээд бөөгнөрөлдөөд байдаг байна аа гэсээр анги руу зүглэн явж байтал.

Хэми: Хөөе Ким Сохи араас орилох ба намайг хүлээлдээ яасан хурдан алхдаг юм.

Сохи: Ѳдѳр бүр хайрцаг зѳѳсѳѳр байгаад хурдан алхаад сурчихаж.

Хэми: Манай сургуульд шинээр хүүхэд шилжиж ирсэн гэсэн. Энситиюү бүлэглэлд орсон бололтой.

Сохи: ЭнсиТиюү гэж юу юм?

Хэми: Ёстой нээрээ чи энэ сургуульд бүхэл бүтэн 2 жил сурчаад яахаараа ийм алдартай хөвгүүдийн бүлэглэлийг мэддэггүй байна аа. Тэд чинь А ангийн хөвгүүд.

А анги гэдэг нь бүх хүүхдүүд нь А сурдаг бас урлаг спорт гээд бүх зүйлдээ сайн хүүхдүүдийг авдаг ангийг хэлж байгаа юм.

🌵 Y.O.U  M.I.N.E 🌵Where stories live. Discover now