MERHABA ARKADAŞLAR,
Yeni bölüm beklediğinizi biliyorum ama böyle bir günde böyle acılar yaşarken yeni bölüm paylaşamam. Yaşadıklarımız o kadar zor ki anlatmak mümkün değil. SOMADA BİR ÇOK ANA BABA EVLAT ORADA BABASINDAN ABİSİNDEN YA DA EVLADININ KÖTÜ HABERİNİ BİLE OLSA ALMAK İÇİN BEKLERKEN BİZİM BURADA HİKAYE YAZMAMIZ VE OKUMAMIZ DOĞRU OLMAZ. DÜŞÜNSENİZE SİZİN BABANIZ VE YA ABİNİZ SOMADA O MADEN OCAĞINDA ÇALIŞSA VE BÖYLE BİR OLAY YAŞANSA NE DURUMDA OLURDUK. YERİN 400 METRE ALTINDA BİR AVUÇ KÖMÜR İÇİN BİR ÖMÜR VERMEK...
ORADA ÇIKAN YANGIN SÖNMEDİKÇE BİZİM KALPLERİMİZDEKİ YANGIN DA ARTIYOR. BİR DÜŞÜNELİM KAÇ TANE CAN VAR İÇERİDE. 700 İŞÇİ AZ MI SİZCE? KİM BİLİR HANGİ ÇOZUK ŞUAN BABASIZ KALDI VE MEZARININ BAŞINDA AĞLIYOR.. KÜÇÜK ÇOCUK KÖMÜR ÇUVALINDA ANNE BABAM GİBİ KOKUYOR DİYE SARILNAYACAK? BU HİÇ KOLAY BİR ŞEY DEĞİL ARKADAŞLAR BAZEN İÇTEN İÇE BAZEN DE DIŞIMDA SÜREKLİ AĞLIYORUM VE ÜZÜLÜYORUM. ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN. HEPİMİZİN.
Bir madenci kardesimizin ölmeden önce yerin altında yazdığı mektup..
Karıcığım hoşça kal, ışığım azalıyor, Yanımda ölü arkadaşlarım. Artık kömür kokulu ekmekler getiremeyeceğimsanırım. Buraya kadarmış çocuklarım, hoşça kalın, Hakkınızı helal edin; anacığım, babacığım. Işığım azalıyor, hoşça kalın.. Üstüme değil içime çöken ocağın sessizliğinde Tek tek seslerinizi duyuyorum, yüzlerinizi görüyorum, Işığım azalıyor, soluğumazalıyor, biliyorum, Yavaş yavaş dünyanın kara kalbine gömülüyorum. Işığım söndü, işte gidiyorum.., Ah, en çok da şimdi, bir bilseniz Nasıl da bulutları, ağaçları, gökyüzünü özlüyorum. Işığım söndü.. Hoşça kalın, arkadaşlarım çoktan gitti, Artık ben de gidiyorum
Benim babam hep simsiyah gelirdi, alnında helal teriyle. Bugün neden beyaz giymiş anne ?
ELLERİ YÜZLERİ KARAYDI AMA UMUTLARI BEMBEYAZDI..
YÜZ KARASI DEĞİL, KÖMÜR KARASI;
BÖYLE KAZANILIR EKMEK PARASI.
#SOMA
GÖRÜŞMEK ÜZERE ARKADAŞLAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL
Teen FictionÇünkü hayat sana istediklerini hiçbir zaman tam olarak vermez. Kimi severken ayrılır, kimi bir ömür aşkı bulamaz. Hayat sana senin istediklerini değil, kendi istediklerini verir. Buna da kader denir...