2.

25 5 7
                                    

Sâmbătă,10 septembrie:
    Câteodată stau sa ma gandesc daca mamei mele ii functioneaza MACAR PUTIN mintea!😂😂
       Azi,de exemplu:
Am început cearta inca de dimineata,cand am intrebat o daca mi poate cumpara si mie un telefon nou,un smartphone.Consideram ca e un lucru fara de care nu ai putea trai,cred ca al doilea dupa oxigen.
  Un smartphone era cea mai bună modalitate de putea intra în clubul fetelor CDP(Cool,Drăguță si Populara) de la noua mea scoala.
   Anul trecut s a dovedit ca eram SINGURA elevă din întreaga scoala care nu avea unul.Asa ca am cumparat unul mai vechi, la mana a doua si superieftin de pe internet.
Era ceva mai mare si mai badaran decât ce voiam, dar m am gandit ca era super pentru cei 20 de lei cheltuiti pe el.
  Mi am pus telefonul in dulapul de la scoala si am răspândit repede vestea ca oricine ma poate suna pentru cele mai savuroase bârfe pe NOUL meu telefon. Apoi am numărat momentele pana cand viata mea socială avea sa înceapă. M am îngrijorat cand 2 fete din grupul CDP s au îndreptat spre mine, vorbind la telefoanele lor.Au venit chiar pana lângă dulapul meu si păreau drăguțe.Apoi m au invitat sa luam prânzul.
  Apoi lucrurile au luat o razna.Mi au zis ca au auzit de noul meu telefon de 500 de euro si ca ar vrea să îl vadă la prânz.Tocmai  cand ma pregăteam să le spun că poate am exagerat putin, a început să imi sune telefonul.Enervant de tare.Incercam sa l ignor, pana cand cele 2 fete m au intrebat de ce nu raspund.
Normal ca nu voiam să raspuns, căci permiteam ca vor fi cam dezamăgite cand imi vor vedea telefonul.Deci...stateam pur si simplu acolo rugându ma ca telefonul să înceteze din a mai suna.Pana la urma, m am dat bătută ! Am deschis dulapul si am raspuns."Alo?.Pai..ati gresit numărul!" Iar cand m am întors,cele 2 fete CDP  alergau si tipări "Doamne ce ratata!!" Bănuiesc că nu vor mai lua prânzul cu mine..De Ce?! Pentru ca eu aveam un....TELEFON PUBLIC in DULAP!
Atunci am inteles ca daca ai un telefon ORIBIL ,viata ta sociala e INEXISTENTA! Si de asta o cicaleam pe mama sa imi ia un smartphone..
   Am incercat chiar sa imi cumlar eu unul cu banii stransi,dar era pur si simplu imposibil ! Si mai ales pentru ca ei sunt o obsedata de fotografie.Mi am cheltuit toti banii pe filme,pe singurul meu aparat de fotografiat, unul care scoate pozele instant, pe carti de fotografie etc.
Oricum, cand s a intors mama din oras cu un cadou de inceput de an, eram sigura ca stiu ce e.
Mi a tot spus ca deoarece începeam un an nou la o scoala noua, trebuie sa am cu cine imi exprima "experientele" si sa am cu ce comunica.Eram SUPER ENTUZIASMATA, pentru ca..cu ce poti comunica daca nu cu un NOU TELEFON! Nu i asa?😂
   Nu prea am fost atenta la ce zicea mama pentru ca eu deja imi imaginam ce pot face cu smartphonul meu.Dupa ce si a terminat discursul, m a imbratisat si mi a dat o CARTE.
Răsfoit o nebuneste, crezand ca telefonul sigur e ascuns pe inauntru😂😣😑.
Dar, incet incet, am priceput ca mama NU imi cumparase un telefon, ci o carte!😝Apoi am vazut ca toate paginile erau albe.Eram gen : NU. CRED .CA. A .FACUT. ASTA!
Mama mi a dat 2 lucruri: un jurnal si dovada de necontestat ca,de fapt,
MEDICAL VORBIND,CREIERUL EI E IN REPAUS!
Adica, normal ca nimeni nu isi mai scrie secretele intr un jurnal, caci ar sfarsi fiind un ciudat.Asa..e mai usor sa  le scrii pe un blog si sa devii milionara si populara,nu??😂😂
E cel mai prost cadou pe care l am primit pana acum!!
Gandeam:"Mama, nu am nevoie de 300 de pagini goale ca sa comunic, ci de un telefon!"
Stai..ce proasta sunt..nu am niciun prieten INCA. Dar asta s ar schimba daca as avea un telefon.....
Deocamdata, nu voi scrie in jurnal!
  Am adormit super super repede si stiu ca am visat doar smartphonuri😂😂

Buna..nu am mai postat de ceva timp, pentru ca m am gandit sa fac o schimbare!Sper ca va place....😙

viata unei adolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum