Her şey gizlidir

6 2 1
                                    

bence dünyayı yönetenler normal insanlar deil dünyayı yönetenler yönetilen insanlar.daha bu sene uliminati tarafından yönetilen olarak idda edilen David Rockefeller bunlar toplu bir aile hatta akraba topluluğu.Bu aile dışardan kimseyle evlenmezler akraba hala oglu vb. kişiler ile evlenilir.David Rockefeller 101 yaşında öldü onun isteği dünyaya hakim olmak.Bu adam 7 kere kalp ameliyati geçirmiştir daha fazlada ameliyat geçirmiştir.Normal bir insan bunları çok kolay atlatamaz.Gelelim Amerika'yla ilişkisine bilinenlere göre Amerika parasının tamamını o karşılıyo.Dünya parasının ise %76 sahip olduğu bilinir.Damatlarının bir sürü şirketleri vardır.Bazılarımızın her zaman kullandığı "bp" petrol şirketleri onlara aittir.David Rockefeller 1.dünya savaşında Amerikalılar savaşa meşgulken David Rockefeller bankalardaki bütün paraları alıp saklamıştır.Ve kimsenin bundan haberi olmamıştır.İleriki zamanlarda servetini ortaya koymuştur Amerika zor durumdayken onlarala iş birliği yapmıştır.Ve sonrada dünyadaki bazı ülkelerle iş birliği yapıp onların para durumunu karşılamıştır.Artık o ülkeler David Rockefeller ne derse onu yapamk zorunda kalmıstır.Sonradan üliminati dediğimiz gruba üye olmustur  ve artık o gtuptan çıkamayacaktır.grup sayesinde servetini dahada iyi hale getirdi.Bilindiğine göre 101 yaşında bu gruptan yani üliminati den çıkmak istemiştir.Sonrada hayatını kaybetmiştir.101 sayısı ise üliminatinin sayısıdır.okey vb. şeylerde üliminatiye bağlıdır.Devamı gelecek iyi okumalar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dünyada Olup Bitenler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin