...
"Hadi artık yemeğinizi yediyseniz gidelim." diyen Namjoon'u," Tamam" diye onaylamışlardı.
" İiii.. Ben bi su alacağım."
" He? Benim taktiğimi kullanıyorsun hım. Bari 2 tane iste" gülmeye başlayan Jimin'e, "Ne alaka ya? Susadım sadece." demişti Jungkook.
" Hadi hadi, saklama bizden. Artık biliyoruz ne de olsa. Diretmene gerek yok."
" Of ya tamam.. Ona karşı bi ilgim var. Ama ona söylemeyin"
" Merak etme. Bizden sır çıkmaz."
" Hadi iste suyunu. Unutama! 2 tane" diyerek göz kırptığında Jimin, omuz düşürmüştü Jungkook.
" Yah Jimin hyung!"
Sonrasında gitmişti MinJung'un yanına doğru. "MinJung"
"He? Efendim?"
"İiii.. Su verebilir misin acaba?"
Uzaktan işaret ederek "2 tane iste 2!" diyen Jimin'e göz devirmişti aynı zamanda.
"İki tane istiyorum."
"Getiriyorum"
"Al bakalım"
" Teşekkür ederim."
" Rica ederim."
" A! MinJung!"
"Evet?"
"B-Birini sen içsen?"
"He?"
"Yoruluyorsun, büyük ihtimal su içmedin. Al iç."
[Jsifksk ne kadar kibarsın sen skdjd]
" Ah teşekkür ederim ama istemiyorum."
" Zorla! Ihım ıhım.." mırıldanarak tavsiye vermeye devam eden Jimin'e karşı omuz düşürüp konuştu, "Aa.. Rica ediyorum?"
"Ah, pekala. Kırmıyayım o zaman seni."
Mutlu olan bir bebek gibi baktığında içmişti suyundan MinJung.
" Teşekkür ederim."
" Ben teşekkür ederim."
"Başka bir şey yoksa.. Ben gideyim."
"T-Tabii"
Selam vererek kasadan uzaklaştığında MinJung, Jungkook bakmış kalmıştı arkasından.
Jimin ise Jungkook'un omzuna elini atıp, "Ne zaman konuşacaksın kızla?" demişti.
"Bilemiyorum.."
Diğer tarafta ise ben sormuştum MinJung'a, "Jimin'in taktiğini mi denedi o?"
" He? Aman abla. Mânâ arama. Sadece su istedi ve beni de düşündü. Bi dakika ney? O beni düşündü mü? Jeon Jungkoon beni düşündü mü? İnanmıyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Psikopat_Park Jimin
FanficYorumlara bakmadan okursanız spoi yemezsiniz ♡ Yayımlanma tarihi: 07.10.2017 Bitiş tarihi: 17.12.2017 ~×~ Düzenlenmeye alınma tarihi: 04.07.2020 Bitiş tarihi: 14.08.2020 Kısaca "GPPJM" de diyebilirsiniz. © sweet-kookiem