Lord Gibson El Grallwegslyn
Lord Gibson, seorang assassin yang berasal daripada puak romania. Beliau hidup sudahpun beribu tahun. Beliau juga mempunyai dua orang anak iaitu Emma Gibson El Grallwegslyn dan Quelyn El Grallwegslyn.
Anaknya emma tidak mewarisi familiar iaitu Griffin tapi diwarisi oleh Quelyn sehingga la anaknya Oracle Quelyn el Grallwegslyn. Lord Gibson tahu anak perempuannya mewarisi seperti isterinya, seorang healer dan ahli sihir.
Akan tetapi Lord Gibson terpaksa berpisah dari keluarganya untuk menjalankan tugasnya di dimensi lain iaitu Genvia. Dunia yang penuh kemodenan. Lord. Gibson banyak mempelajari tentang kemodenan dunia lain lagi.
Pada hari sebelum, beliau meninggalkan keluarganya, lord Gibson meminta King Ralyndine menjaga keluarganya. Tapi malang tidak berbau. Steve telah menyerang puak mereka dan menyebabkan mereka terpisah. Lord Gibson, Emma dan Quelyn cuba membantu para penduduk disitu. Serangan yang dilancarkan steve sangat berbahaya dan lord terpaksa membuka demensi yang tiada penghuni untuk menghapuskan serangan yang menyebabkan emma dan quelyn hampir kehilangan Gibson.
Lord Gibson pula terpaksa memberitahu kepada king Ralyndine menjaga kedua-dua anaknya dengan menyampaikan berita tentang kematiannya di demensi yang tiada penghuni.
Selepas beratus tahun, lord Gibson kembali dengan senyap. Berita kepulangannya hanya diketahui oleh King Ralyndine dan Queen Rosewell sahaja dan beliau menjalaskan tugasnya sebagai assassins diteruskan supaya tiada sesiapa tidak mengetahui apa yang dilakukan. Berita ini juga disampaikan juga pada pemerintah-pemerintah yang lain supaya tidak mengalami kekacauan apabila kehadiran lord Gibson membantu puak yang lain.
YOU ARE READING
RYNVANIA WORLD (THE HIDDEN SECRET)
FantasíaIni book untuk penjelasan sesuatu cerita yang tergantung dalam book Aurora... hahahhhahaha... nanti la aku buat sinopsis.. malas nak taip lagi.. enjoy readers 💕