Pov: DjaydenIk hoop echt dat Joey goed op ze let. Want anders wordt ik zo kwaad op hem. En kan hij op rotte naar de kerkers. Er wordt op de deur geklopt. Kom binnen. Hey schatje. Hey Tessa. Je vader vraagt om je. Oké. Zeg maar dat ik zo kom. Is goed kan ik zo even met je praten? Tuurlijk waar over. Zo zij ik toch !!! Roept Tessa. Oké rustig schatje. Ik ga nu naar Jesse want hij is weer ruzie aan het maken. Is Jesse weer bezig. Ja helaas wel. Hij lijkt op mij. Ja duhh maar ik ga even naar je vader. Tot zo. Ja tot zo. Tessa liep de deur uit. Ughh.. eindelijk is Tessa weg. Waarom ben ik toch met haar getrouwd? Omdat het moest van mijn vader.zegt de stem in mijn hoofd. Waarom is leah toch weg gegaan.
Na het gesprek met mijn vader
Mijn vader vindt dat ik Jesse. Moet gaan trainen om de opvolgende Mafia baas te worden. Maar ik wil het niet omdat hij nog maar 15 is. Hij zegt alleen maar dat hij mij al veel eerder hart getraind om Mafia baas te worden. Ik was 8 jaar toen hij mij begon te trainen helaas. Toen was mijn Vrijtijd weg. Ik heb maar gezegt dat ik er over na ga denken. Ik loop de deur uit naar mijn kamer want ik moet mijn koffer in pakken om naar Nederland te gaan.
Ik liep net de gang door en kom Tessa tegen. Ik moest je spreken weetje nog !! Roep Tessa hiesteries. Oo sorry was ik vergeten roep ik boos terug. Weet je hoe dat komt !! Zegt Tessa. Nee !! Antwoord ik. Omdat je alleen maar aan die bitch van een Leah en haar rot kinderen kan denken!! Leah is geen bitch en het zijn al helemaal geen rot kinderen !! Want dan wel ? Vroeg Leah. Het zijn mijn kinderen en ik hou van ze. JE KENT ZE NIET EENS !!! En die Leah is weg gegaan zonder reden. Ik zou dat toch nooit doen schatje ik hou te veel van jou. Leah hadt een goede reden om weg te gaan zeg ik boos. Je gaat niet naar Nederland zegt Tessa op eens. Waarom niet ? Ik wil niet dat je naar die bitch gaat. Nou dan ga ik zeker. En met dat gezegd te hebben loop ik naar mijn kamer om mijn spullen te pakken. En het vliegtuig naar Nederland te nemen.
Pov: Evelina
Ik zit nu in het kantoor van Joey. Op dit moment verteld Joey wat hij de komende dagen van pas is. Ik moet kamers gaan schoon maken. Met de schoon maksters. En Thomas moet helpen met het coachen van nieuwe leden. Bij hons beiden lopen er twee mensen mee. Die hons in de gaten houden. Voor de rest eten we met Joey. En in de middag zitten we de hele tijd in zijn kantoor. Als we weg lopen krijgen we hele erge straf helaas. Er klopt iemand op de deur. Kom binnen. Ik kom Evelina en Thomas op halen. Is goed. Tot vanmiddag jongens. Tot vanmiddag zeg ik nog snel.
Ik ben nu al een tijdje aan het schoon maken. Ondertussen ben ik wel een heel plan aan het bedenken hoe ik kan ontsnappen.
Ik heb nu 20 kamers schoon gemaakt. Het ging niet heel snel want die bewakers stonden de hele tijd in de weg. Wat me wel op viel was dat het allemaal vrouwen kamers waren. Waarom weet ik niet. Ondertussen heb ik wel een heel plan bedacht.
Er is net een man binnen gelopen. Om te zeggen dat ik nu naar joey's kantoor moest komen om te eten. Ik loop braaf mee.
We hebben net gegeten bij Joey. We moeten hons nu in joey's kantoor vervelen helaas. Gelukkig kan ik nu wel rustig het plan aan Thomas uitleggen. Hè Thomas zeg ik fluisterend zo dat Joey het niet kan horen. Ja antwoord Thomas. Ik heb een plan om te ontsnappen bedacht.
Mooi zo vertel zegt Thomas. Ik leg Thomas het hele plan uit.Plan:
Eerste doen we aardig tegen Joey. Zo dat Joey hons gaat vertrouwen. En denken dat we niks gaan doen om te ontsnappen. Daardoor wordt de beveiliging minder erg. Dit doen we vandaag tot morgen aan het einde van de middag. Dan ontsnappen we. Hoe? In het kantoor van Joey komen veel mensen binnen vallen. Precies op het moment dat iemand binnen stapt. Rennen wij langs hem heen het kantoor uit naar de uitgang. En we rennen door tot we van die gestoorde Mafia af zijnThomas vindt mijn plan goed. Alleen weet hij niet waar de uitgang is. Ik wel dus vertel ik even van hoe je hier naar de uitgang komt. Thomas knikt oké. Dus het plan is nu van start gegaan.
We hebben de hele middag en avond aardig gedaan tegen Joey. Hij heeft niks door en geeft hons nu al meer vrijheid. Dus hons plan begint te werken. Nu ga ik lekker slapen
Volgende dag.
Ik heb vanochtend weer schoon gemaakt. En ben al de hele tijd aardig aan het doen tegen Joey. Het is nu bijna avond dus zo dadelijk gaan we vluchten. De volgende die klopt is de shaak.
Niet veel later klopt er iemand op de deur. Binnen zegt Joey. De Deur gaat open. Er wil net iemand naar binnen stappen. Maar op dat moment schieten Thomas en ik weg. Van honsen stoelen. Ik ben als eerste bij de man. Hij staat in shock. Maar wat ik niet zag was dat er nog een man was. Dus ik ren langs die man in shock heen. Maar knal volop tegen de andere man aan. En ik val achterover. Ik knal tegen de muur . Het enige wat ik nog hoor is. Je lijkt sprekend op je moeder Evi. Met die gedachte val ik weg en wordt alles zwart voor mijn ogen.
H6 alweer
Hoop dat je met plezier dit deel hebt gelezen
Xxx emmmatjes
JE LEEST
kidnapped by my father the Mafia boss
Misterio / SuspensoLezen op eigen risico !! Het is namelijk een super slecht verhaal dit verhaal gaat over Evelina ( ook wel Evi ) ze heeft een verschrikkelijke tweelingbroer Thomas. de grootste player van de school. En dan nog mijn moeder die totaal niks kwijt...