Berita paling sakai bila kitorang dah sampai makmal , cikgu boleh pula cakap naik kelas balik . Aku dengan shafiq cuba mendiamkan diri dari mencarut . Budak kelas ni keluar dengan perasaan rasa nak bunuh je , dahla buku skrap pun tak kutip . Huda serahkan buku teks sebaik kitorang keluar dari makmal .
Shafiq aku tengok tengah terloncat loncat dengan azrul . Spesies beruk mana ntaa tak dipelihara .
Depan geng shafiq tu pula , geng najuwa , set set mulut becok . BAHAHA tapi dalam geng najuwa tu ada jugaa yg menggatal tak habis habis .
Sepanjang perjalanam naik ke kelas geng aku tak habis habis cerita pasal wannaone zerobase . Aku pun tadah telinga je la .
Sampai je kelas aku teringat pasal si shafiq tu nak tengok folio aku , tapi baru je aku nak cari shafiq , aku ternampak natasha dekat meja shafiq . RAPAT , dengan folio natasha , shafiq pegang .
Bukan main lagi , siap bisik bisik telinga ke telinga . Hampir satu kelas tau natasha tu jensi yg menggatal jee kejee . Sikit sikit kang mulaa dengan diaa punya suara tu , rasa nak jolok dengan batang paip je tekak dia tu .
Sampai je tempat duduk , segala buku teks , folio tu aku hempas kat meja . Kelas yg tadi riuh , mula sunyi . Shafiq dan natasha pun pandang .
ade nampak aku happy ke ?
YOU ARE READING
[ Whatsapp ++Jinyoung ]
FantasyAplikasi yg mampu mencetuskan pergaduhan antara dua jantina dgn hadirnya bluetick .