Len sen...

18 1 0
                                    

Zobudila som sa v tej istej nemocnici, kde som bola aj predtým. Lekári mi oznámili, že som bola vyše 3 týždne v kóme. Ničomu som nechápala, ale v tom sa vo dverách zjavil ten chlap, ktorý ma chcel zabiť. Rychlím mávnutím odsekol sekerou doktorovi hlavu. Kým si nikdo nič nevšímal, zviazal ma a uniesol. Prerval ma cez okno, naštastie sme boli na 1. poschodí. Naložil ma do auta a odviezol ma do lesa. Priviazal ma o najbližší strom. Prosila som o zľutovanie, ale jediné čo spravil bolo to, že mi vlepil silnú facku. A tá teda pekne sadla.

                          ....ráno

Mala som sen. Bola tam mama aj otec. Z ničoho nič sa len tak zastrelili, ale predtým mi povedali ,, vo vrecku!". Hneď nato ma zobudili 4 facky. ,, No hybaj nemáme čas!!!!" povedal chlap. Zrazu mu začal zvoniť telefón. Odbehol pár metrov odomňa, aby som ho nepočula, no teda myslím. Po pár minutách sa za mnou priplížila neznáma žena. Rozviazla ma a chytila za ruku. Našťastie si nás ten chlap nevšimol, ale za chvílu určite zistí, že som utiekla.

                 ....Po pár hodinách

Už ani neviem kde mi hlava stojí. Zistila som, že som bola 3 týždne v kóme a teraz toto?! Na toto už fakt nemám. Konečne sme sa dostali k opustenému domu. No ale bolo to lepšie, ako keby som mala byť priviazaná o strom. Mám taký pocit, že som to asi zakrikla...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 07, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Posledné SlováWhere stories live. Discover now