,, Stůj! Prr! Ola! Hou! Zastav!" volala Kiki na Jess , která se jí splašila, když vedle ní vyskočila bachyně. Jess běžela přes příkopy v lese , s Kiki narážela do větví . Kiki se však pořád držela i když už byla na pokraji omdlení . Z čela jí vytýkal malý potůček krve . Jess se STRAŠNĚ MOC BÁLA prasat a proto Kiki neposlouchala a zastavila až když doběhla k domovu.
Tam je uviděl Max. Než však stačil doběhnout ke Kiki, stačila naposled vydechnout. To už to spozorovala i Zoe, která byla Kiki nejlepší kamarádka. Kikinini rodiče doma nebyli . Měli se vrátit až večer, ale Zoe jim běžela hned zavolat co se stalo. Hned potom zavolala záchranku, která když přijela zjistila , že je opravdu pozdě.
Rodiče byli zdrceni . Kiki patřila k nejlepším jezdkyním , i když jí bylo teprve 16 let . Byla to jejich jediná dcera. Jess dostala, když jí bylo 12 . Nevěřili tomu , co Jess udělala. Byl to moc hodný kůň , Anglický plnokrevník , ale učili se na něm děti .
Rozhodli se , že si i přes to Jess nechají . Bude jim připomínat Kiki... Za týden byl pohřeb. Rodiče chtěli ještě naposled vidět Kiki a tak poprosili o otevření rakve , když jí otevřeli , Kiki tam nebyla. ,, Kde je naše Kristína!" vykřikla matka.,, Já nevím. Dnes, když jsme ji sem vezli , tak v rakvi byla," bránil se ředitel pohřební služby, protože on to skutečně nevěděl . Rodiče odcházeli zdrceně s pláčem domů. Nikdo nevěděl, kde je tělo mrtvé Kiki.