1. Seznámení

2 1 0
                                    

Když Gregor přišel poprvé do své nové školy zděsil se.

Když uviděl jak vypadala chtělo se mu zvracet. Byla celá růžová. Na nádvoří na něj čekala ředitelka.

Když k ní konečně dorazil vypadala naštvaně. Okamžitě mu vynadala, že přišel pozdě o minutu.,,Blbka namyšlená co si o sobě myslí" pomyslel si Gregor. Ředitelka ho provedla po škole. Celá byla i uvnitř růžová stejně jako ta ředitelka. Její vlasy byly růžový i oblečení líčení no prostě všechno krom pleti.

Když ho konečně dovedla do jeho třídy 7.Z. Ano je to zvláštní ale doopravdy se tak jmenovala. Jeho lavice byla úplně vzadu uprostřed seděl vedle Evžena.

Evžen byl malý Zrzavý tlustý chlapec který měl po celém obličeji beďary. Na jeho velkém nose nosí brýle trojúhelníkového tvaru.

Hned co si k němu přisedl tak si s ním Evžen začal povídat představil se mu a zeptal se na jeho jméno. Gregor se představil a zeptal se ho proč je tahle škola růžová. Evžen mu vysvětlil, že dříve ta škola byla dívčí. Jenže její ředitelka Mahulena    se rozhodla ji zařídit tak aby mohla být pro oboje pohlaví ale nezbyli ji peníze a tak škola zůstala celá růžová. Následující ředitelka kterou škola má do dnes miluje růžovou. No a to je ten problém nechce školu opravit na nějakou normální barvu.

Zazvonilo na první hodinu. 

Konec první kapitoly

Láska na první pohled Kde žijí příběhy. Začni objevovat